Alla inlägg den 30 november 2014

Av csa - 30 november 2014 20:23

Raska fötter...
Helgen gick. Eller sprang. Ida sa just:
"-Kaaan inte helgen få vara lite längre..."
Hon är så klok!! Som sin mor.

Igår var det lite hektiskt. Inte nåt för mig.
Innebandymatch. Knapp förlust. Somliga gör lite som de behagar...och klappar sig högljudd på bröstet.

Fort ut med doggar i skogen. HÄRLIGT!!!
Nån blev Några, badade dock...i slemmigt traktorspår...och de blev bad på schemat också. Välplanerat.

Hund- o barnvakt kom vid 3 och vi åkte till Qvarn på TM's julbord.
Mysigt. Trevligt sällskap. Men liiite för stor fokus på fisk. I alla omöjliga sorter. #hulkar Dock var lingonsillen inte alls dum!! Men övrigt dy fick nån annan ta.
Man gick ju dock inte hungrig därifrån. Det som ska vara på julbord fanns ju också. Och efterrättsbordet får 5 stjärnor av mig.

Avslutade, proppmätta, kvällen med Twister o Monopol. Skitongarna vann...

Tur man har Hoffa som fixar!!!

Söndag.
1:a advent.
Innebandyträning. Å en vidrig hall. Den här kommunen måste ta o skärpa till sig!! Ingen har ens märkt att ena dörren är totalt söndersliten!!!
Vaktbolaget fick utryckas o lagning nu utförd. Tack till OSS!!!

Skinka in i ugn. Pynta. Och skogens ljuvlighet.
Hann bli becksvart mitt inne i skogen på hemvägen. Ett under att man inte slog hjäl sig.

Sätter mig nu med en kopp värmande glögg o försöker att inte tänka på alla orosmoln som bor inombords.
Det finns ju värre saker än det jag dras med.
Ebola.
Världskrig.
Och...alla stackare som behöver uppmärksamhet för inget.

"-Kattens Dag idag, sa Ni?? Dåså. Låt mig sova ifred...har bara legat här i 13 timmar i sträck!!"
#divornasdiva

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards