Alla inlägg den 9 november 2014

Av csa - 9 november 2014 22:31

Jaha... Då var denna veckan över då.

Tiden går fort.

...och road är man ju. 


 


Våra egen pappa har såklart blivit firad.

Han är ju något bättre än de flesta andra pappor...så det blev ju rätt detta då! 

Tjejerna valde med omsorg. Och detta var något av det.   Vi tror han uppskattade det!


Sen har det varit lite annat under dagen...


 

Va sker där ute???   

Knappt nå nyfikna vovvar!!!


Kvällen har spenderats hos mina föräldrar för att fira Min pappa.

GOOOOD MAT!!! och massa fika.

Och så hittade vi mängder av gamla kort vi bara föll bort i. Album efter album. Jösses!!! Vilka minnen och...ojoj...


Somliga detaljer har man nästa glömt.

Men ett mästerverk jag faktiskt tillverkat själv, och medverkat till ja..., kom faktiskt med hem. 


 

De var på den tiden då ALLT hände. Hemligheter i den blicken. Med rätta. 


Hos mina päron är doggar alltid välkomna! VI GILLAR!!!! 

Och precis som alla andra får man både mat, trivsel och matkoma där... Och Hoffa har fått snakke litt norsk. Alla nöjda.   


 

Fattar inte vad det är med det där huset.

Men både djur och folk liksom bara ramlar ihop plötsligt.

  

Inte minst hussar...  Men det finns det bara riktiga foton på.   


Nu har jag precis gjort något som skulle gjorts för evigheter sedan. Laddat ur mobilen. Shiiit va nerladdat och fotat den rymdes!!

Lika bra att tömma det man vill ha kvar utifall man kommer iväg och lämna in den. 


Dags att förbereda 75%:aren.


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards