Alla inlägg den 19 november 2014

Av csa - 19 november 2014 23:41

Det är ingen barnlek att vara hemma med sjukt barn.
Det tror man bara om man aldrig varit "där".

Nog för att hon är bättre än igår kväll. Men...
Om hon är trött, dålig i aptiten o hängig. Ja då kan jag iaf hänga på just hängig-delen jag med.
Zzzzzz...

Det har dessutom ringt typ hela dagen från instanser mellan tak o golv.
Allt besvarat o okej:at nu. Tror jag.
Missade ett möte kl 13. Men fick ny tid nästa torsdag. Noterat!!!

Förfrågan idag. Oj va jag vill!!! Men...det är ju en bit dit. Om man säger så. Tänka. Tänka. Planera. Fundera.
Det vore iaf såååå kul om.
#intestressasönder

Gick en powerwalk utan dess like på 40 min medans Ida tränade.
Usch va hundarna är skitiga nu. Hoffa o Tessi halvbadade i kanalen som grädde på, också. Behöver verkligen hamna i baljan!!! Allihop. (Jooo Doris! Du med!!! :-P )

Lördagen blev på 2 röda FULL.
Hur kan man vara på 3 ställen samtidigt??
Ida har just fått en extrainkalling till match, fast de va hennes grupps tur att stå över. Kan ju funka att lösa...om hon får åka med någon till Sala förstås...!? Men utan oss... Får höra imorgon om hon vill främst.
Karln kan hamna på match han med. HAHAHA!!! Det hade jag inte velat missa. Men...
Och lite till men.

Sen fick ja en liten chock imorse.
Vem har gjort illa sig?? Klobrott? Pinnstick?
Eeeh...Löptik?
YES! Doran tänker ge oss en o-röd jul i år, kom jag å tänka på till sist!!
Men se...liten check och... Hon löper ju inte!!!???
Men. Sen kom svaret jag trodde låg mycket längre fram i tiden.

(Bjuder på det o-pälsfria golvet.)
Hittade detta bevis där lillskruttan låg. Och sen fler droppmärken där hon drog fram.
VAB:ar idag, som sagt.
Hade inte hunnit till dammsugarmomentet ännu kl 10 ;-)

Inte undra på att kärleken varit sååå stor här senaste veckan mellan somliga då. :-)

Hur som.
Nu är jag bedövat slut för idag. Imorgon måste jag ta en eller flera vilopauser. Dåligt m sömn på ett tag nu.

Zzzzzz....

Av csa - 19 november 2014 07:59

Vet vilket djur jag lätt relaterar till...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards