Alla inlägg den 21 november 2014

Av csa - 21 november 2014 23:59

Känns sådär.
Kliar liksom.
Irriterar!

Men. Jag köpte mej en ny vinterjacka idag faktiskt.
Och slits nu mellan att lämna den åter/byta till den andra jag störtgillade/sova sömnlöst i 175 veckor framöver...
Uschamej.

Försöker intala mig själv om att jag nu inte behöver frysa mer. Om inget annat.
Men det hjälper föga.

Jaaa??!!
Jag kan väl inte rå för att jag inte är bra på att shoppa åt mig själv??? Slösa på Mig när det säkert finns nåt kidsen/huset/hundarna vill ha!??
Finns ju somliga som shoppar jämt.
Å det verkar inte göra susen direkt... Så.

Gonatt.

Av csa - 21 november 2014 00:14

Sova bör man...

Men man kan ibland inte riktigt sluta skratta åt saker.
Fast man borde väl egentligen gråta?!
Klyschor finns.
"Carpe Diem" är höjdar'n enligt sambon.
Men jag kan en till. "Blod är tjockare än vatten".

Ibland undrar man hur fel folk är skapade.

Sanerat kåkens nedervåning idag. Grus och päls i en läcker röra. Å lite blod på det. Mys!! ;-)

Har för lite tid känner jag. Imorgon borde vi göra massor efter jobbet. Men tyvärr så är det en träning ivägen. Ja. Man får säga tyvärr. För det är några ytterst viktiga saker som borde fixas!!! #suck

Ja...det är tur vi finns.
Hur skulle andra annars få sin fritid oförstörd?
De som ständigt ska ha hjälp. Men aldrig ger en tum tillbaka. Stackarna.

"My therapist has finally stopped crying. We haven't seen eachother for a very long time. Good for her."

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards