Alla inlägg under december 2015

Av csa - 17 december 2015 22:19

Kommer aldrig glömma denna dagens väglag imorse.
Idiot som gav mig av hemifrån!!!
Skolbussen ställdes in!!! Folk åkte inte hemifrån.
Inte folk! Men jag åkte. DA!

Kl 15 såg våran lilla väg ff ut som isbana.
Ja. Jag åkte hem tidigare för att det inte kom någon info om bussen hem tänkte gå eller ej för barnen.
Skitdåligt info!!!!
Men samtidigt imponerande bra! De ville inte äventyra våra barns liv. Bra!!!! Och lite krångel..

Nu blir det lång fredag imorgon. Troligen.
Men då måste foten bli bättre än idag.
Tårarna brände ett tag. Idag var det ONT på riktigt (sen gårdagens snetramp).

Nu är American Pie slut för min del.
Sängen å Homeland blir bättre!

EN DAG KVAR!!!!!

Av csa - 16 december 2015 00:05

Varit på mitt riktiga jobb hela dagen. Man är ju med i matchen! Iaf stundtals. Hehe...
Hann göra tuffa beslut och får jag fan för det så blir det väl så...
Men. Nån måste ju vara chef!!!
Samt. Som jag alltid säger : "-Kan nån göra det bättre så...varsegod!!!!" (Kan dock inte kommit på nån som skulle torkas leka så mkt utanför boxen så....)

Sömngångarna blir bara fler av oss... Det behövs ett break nu!!!! När t o m Roland jäspar liksom!????

Kom hem till ett öde hus.
Barnen på rymmen!

Hittade dem. Packade åt dem. Åkte och hämtade en och släppte av på träning.
Och då blev det ju fritid!! 1 1/2 timmes promenad. Love it! (Även om jag nu är utan fotled igen...)

Nibble i ett hörn.
Kort busstorget! ;-) Och Ullared blev plötsligt på tapeten!!!

Kallt men skönt.

Hämtade upp ett barn och återlämnade henne på rymningsplatsen.
Tror inte de kommer bli så mycket sova sv där i natt faktiskt. 5 kusiner i samma rum. Gissar att det fnittrats rejält. Om inte ännu?

American Pie. Hämtat. Nu nattinatt.

Av csa - 14 december 2015 22:35

Tisdag?

Låååång trött dag!! Började halv 7.

Känner mig även idag helt slut. Hals, huvud, allt ömmar.
Så redo för ledighet. Länge!!! Veckor av sovmornar... Vet ni hur det känns??? Jag har glömt.

Lucia idag. x2.
Roligast var sista framträdandet. För Ida trodde verkligen inte att jag skulle hinna dit. Min stora bästa!!!! <3 Sjunger så bara hon hörs. Tar alla uppgifter på högsta allvar. Gör allt. Kan allt. En av de bästa jag gjort!!

Sen har det eldats, ätits och bara tagit det lugnt. Nåt fel i huvvet är det...

Hon är vad hon heter.

Men nu är hon tovfri efter att kamen och saxen fått jobba.
Och som synes - inte alls glad åt det.
Katter. Så mycket "skit-på-dig"-attityd!!! Därför man älskar dem!??

Ganska missnöjd över att Homeland flyttats en timme. För nu måste jag sova hur mycket jag än vill annat.
Kryar imorgon? Ja tack!!! Det är ju bara 4 kvar!!!

Vila i frid Foppa. Tårar för dig idag...

Av csa - 13 december 2015 23:04

Illamående och trött...med osnäll mage...
Klart obra! :-/

Det har nog blivit för mycket jobb, för lite med sömn, dåligt ätet och en nypa migrän på det...

47 timmars arbetsvecka blev det inom dagens 8 timmar. Huvva. Men under hände!!
Detta gör jag nog inte om på ett tag. Iaf inte med en fest och vaket 21 timmar i kombination.

Kämpa!!!!
5 kvar! En hand!

Dessa tester på FB är inte helt ute och cyklar... ;-)

Av csa - 10 december 2015 23:12

Hann inte ta min bloggpaus.
Jag får gottgöra i helgen!!! När jag inte ska jobba...jobba...promenera eller vila då...
Hm.

Men jag har det bra!!! Mår! Men saknar lite mer sömn...
Imorgon är det party.

Skall försöka vara lite mildare imorgon. Kanske bara i duggregnsläge; -)
OM det nu inte blåser upp till storm.

Nattinatti.

Av csa - 9 december 2015 23:46

Lagd för nattning.
Men...köttfärs...

Bra jobbedag. Får mer än gjort. Skrattat och djävlas med likasinnade idioter.

Om det vore tidigare. Då hade jag mycket att avslöja.
Får försöka imorrn ist. Om proffs, hund, mat och annat jäkelskap.

Men nu ska vi sova gott. Och spöklikt ; -)

Vad...Eller vem höll koll på huset när vi var hemifrån?
Måtte den ge fan i böckerna bara. Har plockat klart sånna...

Av csa - 8 december 2015 23:16

Yes! Yes! Yes!
Äntligen packat, knappat, skickat!!!!!! Men USCH för det nya systemet. Vem fick dumt nog mer i kassan pga detta??
Jag har idag gjort skuld av'et. Så man vet liksom.
Nu vet man.

Sluta tidigt.

Och haft en jobbig kväll.
Sitta still i så många timmar!!! #klåda

För det första. Det är inte sådär ljust som bilden visar.
För det andra. ÄR det en Alien jag fångat i bilden uppe till höger??????
För det tredje. Massagestolen.

Jag kan nu borsta håret på mindre än 2 sekunder!

Och nu måste vi sova.

Av csa - 7 december 2015 23:26

Hade förhandstippat dagen.
Borde satsat en slant!! :-P
Vet folk om hur lättlästa de är???

Väldigt intressant möte vid lunch faktiskt. Förutom den överförkylda chefens snörvel då. Vill inte ta del av det, tack!!!

Gröngulgrått...ska bli...?!
Kan inte bestämma mig!!!!!

Sova på saken.

Bild från tidigare idag.
Vilka fina killar. Låg så sött tillsammans och kollade på TV. True friends <3

...och de hade inte bråttom därifrån heller.
Måste varit riktigt spännande!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards