Alla inlägg den 19 september 2015

Av csa - 19 september 2015 19:20

Igår.

Jobbet gick i sömngångarstil. Men jag var i gott sällskap för jag tror inte den fanns nån som inte såg pigg ut!? Bortsett från somliga som smet hem efter lunch. Han är inte som alla andra han den där G...  Lillpojken!


Sen kom man hem och fann brev i räkningslådan. Och jag fick sen en känsla av både lycka och förvåning. Trodde bannemej INTE de skulle ta detta vidare!!

Kul att bli positivt överraskad av Sjukvården!!!


Snabbt uträknat.

Jag måste ta ledigt den dagen då.

Väl?

"-Eeeeeelin!!???" #mittbättreegotänkande    


Sen tog jag en lur.

Och sen jubla jag väl inte direkt.

Men...de är ju söta. Så de är förlåtna redan idag. Olydiga hundar får man väl när man är olydighetens Queen själv antar jag...  


 

Snacka om att vilja gosa med sin pappa till varje pris. Haha...


Vidare mot vås.

Rätt lönlöst redan när jag var så trött och stubinen kortades ner från noll till -90... Så det blev inga nya bågar med hem för att känna på. Fan!


1:20. 

TACK ICA-kassen för supermiddagen på tablån!! Aldrig mer halvfabrikasburgare här!!!

Somnade nog i soffan. Sas det.


Uppe före tuppen imorse. Det liksom regnade "lite". Skvalande är inte min melodi... Tresteg in från vagnen kan man säga. Med benen i kors. 

Vad gör man sen då...klockan halv 7 en lördagsmorgon? Ja, precis. Man viker tvätt. (Frågor på den...?...undanbedes.)

Men tog sen det hårda beslutet att sova lite mer när de va gjort. Blev trött liksom. 


Målning, hundcykling och så... Mot Vås.


 

Gamla vägen för omväxlingens skull. 

En hel del affärer besöktes men kom hem utan gardiner...  ...och massa kläder...TILL MEJ!!!!!   

JA. Alla som känner mig förstår hur jag mår nu.


 

Den till vänster är precis vad mina vänner tror. #motmedel 


Nu är det dags för middag, efterrätt, film och mys.


Andas...

Kommer drömma mardrömmar...

Men det var ju behövligt...men...ja... #hmmmmm 


GRATTIS YENNA, ELLA, GRO OCH KRISTOFFER!!!!!!


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards