Alla inlägg den 12 september 2015

Av csa - 12 september 2015 23:28

Igår blev det tydligen helg.

Alla sa: Ha en Go' helg ('Trevlig helg' förekom också.) och det ska väl tolkas? 


 

Ska det bli en God Helg...så ska den väl börjas...gott?


Och så fredagens aktivitetsteori. 

Ingen skyldig.

Alla misstänkta.


 

Brutal bäddning. Om jag får kalla det nåt. 

Måste varit en väldigt osammarbetsvillig"säng" som inte fattar, innan den blivit snudd på totalt slaktad?


Idag.

En till 08 vid 8. 

En till Sala vid 10.

En pyjamasanhängare.

Och så jag. Hade alla planer på att åka bort med husvagnen den här helgen.


Protokollproffs vid 18.

Jag skötte mig som alltid. Resultat - Vinst. Många mål.

Barnen skötte sig...tills det gick över. En uppercut och ett knä i magen utdelat innan vi ens lämnat hallen. 


 

Lugna tjejer...

Det är inget för oss.

Inte ens under bilkörning.  #myperfectfamilylife


Har inte så mycket mer jag orkar berätta. Avslöja. 

Jäääsp. Antagande, ickevetande, gissande, skitpratande människor. Tänk att man kan ha så oupptaget liv??!? Shit. Jobbas det aldrig? Tänk den dagen den verkliga sanningen om alla miljoner och diamanter kommer fram??? Överlever folk sånt?? De verkar rymmas på ett och samma ställe allihopa också...skumt. 


Nä. Orkar inte leta mera bil nu. Svalt samarbete...

Dessutom. Det är visst fotbollsmatch, borta, imorgon också...



Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards