Alla inlägg den 28 september 2015

Av csa - 28 september 2015 22:42

Har nu kommit til en punkt av dagen jag på nåt udda vis kommit att älska.

Läggingsdags!   

Misstänker starkt att jag håller på att ta igen allt jag förlorat.

Det kommer gladeligen ta en hiskelig tid mao.


TröttTisdagar finns. Nästan varje vecka faktiskt. Men vad som varit i luften idag kan man undra... Säkert 80% av alla jag stött på under dagen har jäspat och sett ut som om de gått över halva kontinenten redan innan morgonkaffet.   Förutom de none-happy-once då. De ser bedrövliga ut. De ÄR bedrövliga också. 


Väldigt o-bedrövlig fritid i det här hemmet iaf. 


 

 

Det är väl underbart att man kan spä ut vardagslunken med eftermiddags/tidig kvällspromenad/bad iaf.

Man får passa på nu. Snart blir smällarna ännu flera än de redan är. 


Tessi hittade intressanta kompisar.

 


Och för att skratta åt elände så hittade jag nåt med gemensam nämnare med dagen också.

Skillnaden är att den ena hade en "röd tråd" och är bra för hälsan  


 

Den andra däremot.

Usch!!!! Och lax till. Dubbelusch!!!!

Slutade med chips och dip till middag. Helt rätt och alldeles fel. 

Karre, dill...lax såklart...det bara ökar med no-no's!???


Hundarnas sängar kom hem. Därtill erbjudande om hjälp för att tiden inte är i överflöd. Jatack!!!

Den som slaktar nästa säng/dyna/liggplats får sätta skinn till nästa...så att säga.   Problemet är väl att de knappast kommer skvallra på varann. Maskopiligan. 


Och på söndag då...va händer? Sugen. Jättesugen. Men...långt i tidsbristen. 

 

Men nu. Sleep!!!! Ska palla utdraget möte imorgon. Hur?????? 

 


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards