Alla inlägg den 27 september 2015

Av csa - 27 september 2015 21:52

Den är här nu va? Hösten. Det var iaf 4 grader kl 8 imorse. Svinkallt enligt mig!!!

Övervägde att leta rätt på långkalsongerna. På riktigt. 

Jag kommer frysa ihjäl i vinter. 


 

Fast lite vackert är det allt. På bild. Inifrån värmen.   


Och katten har kommit hem" på allvar nu. Ett hösttecken om något. 


 

Ligger mest och "skräpar" överallt det finns något att håra ner.

Som skrivet och sagt mååååånga gånger förr. Man skulle va katt.

#sova #äta #sova #gåutitvåsekunder #halvsovapåämpligtställe #blirinsläpptförattmanjamar #äta #sova


Västerås i 2 omgångar.

Först var det dags för Seriepremiären för A-laget. Klart man vill se! Iaf jag. Turligen så har väl sambon samma intresse verkar det som.   Så man får skjuts dit man vill, menar jag. 

Det var en händelserik match. Hela 17 mål totalt. 10 var Hallstas som då lätt uträknat vann då. Men hade inte den ena domaren svalt pipan vid de mest konstiga tillfällena så tror jag det hade blivit fler mål. Och en mer...sammanhängande match framförallt. Så kan man nog referera utan att överdriva. 


Lite allt-möjligt-fixande blev av. Det finns inget slut va? Men på god väg.  


Och så var det dags för Idas fotbollsavslutning. Pizza Hut-frossa. Det var de nog allt värda tjejerna. Allra helst min lilla målvakt som igår höll nollan i sista matchen. Stolt!!!!!! Att hon av alla jag känner skulle bli så fotbollstokig? Och att stå i mål av alla platser man kan önska?

Det är mycket man inte kunnat tippa på förhand!!


Att Bosses dotter Rana skulle ta vara på dagen så pass mycket att hon fixade ett BIR och FI UCH fanns knappast heller med på förhandstippningen! Så sjukt roligt!! Blir så glad för dessa härliga ägares skull. Och så fick man bli stolt igen!!   


Insåg idag att det börjar bli dags att fixa en sak jag inte riktigt vill. Men helgschemat fram till jul är spikat redan. 

Frågan är bara när?? #separationsångest 

Och med tanke på att jag i detta nuet sitter i fleecetröja och ett dussin mer kläder på mig... Dags att hämta hem ett gäng kubikmeter ved inför värre stunder måste vi hinna klämma in någonstans.

Ont om tid är det gott om. 

Och stressa ska man INTE göra. 


 



Och så tog den här veckan slut. Dags att blåsa ut ljusen. 


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards