Alla inlägg den 23 september 2015

Av csa - 23 september 2015 23:41

Medarbetarsamtal idag.
Det gick på en timme i år :-P Jag tror vi blev överrens.

Jobbat på mitt andra jobb idag. Det ÄR kul! Fast just idag var vacummaskinen på väg ut genom porten.
Imorgon finns planen redan. Hejja mig o Fridis :-))

Eftersom kidsen föredrog att ta hand om morfar efter skolan så kom vi hem till en glad liga som höll med om att skogen lockade. Det var ju sol t o m.
Var nyfiken på om trattisarna vaknat.

Älskade trollskog!!! Andas. Gå. Njuter!! Ingen vända är förgäves. Med eller utan svamphitt.

Med näsan i backen.
Kartan efteråt. Haha... Som fyllekörning. Till fots.

Bosse i full fart. Och Doris äter blåbär.
Herrn testade sen elstaket på hemvägen... :-/ Det gjorde ont det.
Särbon va bitvis inne på helt fel plockande. Älgflugor är väl inte gott?? Tillagas det sånna tar jag Bylla istället. ;-)

En halv systemkasche med trattisar o gula. Så visst börjar det komma!!

Fick från ingenstans en "förnimmelse" här på sentimmarna. Hm... Är det dags? Är det nu eller aldrig man ska börja om?

Och bilkollandet blev mindre klur när KW som av en händelse idag talade om att han har exakt samma!!! Det kan inte va den sämsta då!!
Men nu är jag för trött för att kolla upp nåt alls. Har ju 40 saker att ta itu med imorgon. Och ett MYCKET intressant möte!!!

Det känns helt bra detta!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards