Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Sista mars

Av csa - 31 mars 2010 23:00

Va är det frågan om? April imorgon??? Vart tar tiden vägen??????

Just nu spöregnar den på kan man säga. Va nyss ute och kissa hundarna och jösses...dusch typ. Men så länge det inte är vita kristaller så nej, nej...inte klaga...bara torka golv å se glad ut!  (Undra hur länge jag orkar hålla den positivitets-dängan uppe???  )

Strax innan jag slutade jobbet idag så skulle det provas ut träningskläder. Fick mig många skratt kan jag lova. Utbudet innehöll bl a långa tights...nåt min kropp inte är skapt för ens i mörker.  Den kortare varianten var ju inte heller speciellt "lyckad" ska väl erkännas... Men vi får dem och provas ut skulle det. Elin lär väl garva än kan jag tro... Nästa undran. NÄR ska jag ha dem på mig?? Vill inte ens tänka tanken...blir lite lätt illamående faktiskt.

Tjejerna har varit hos frissan under eftermiddagen med mormor. Det är tur man har dem som tar sig tid...när en annan jobbar. Nu är de långa luggarna borta och stjärnor och hjärtan i olika färger målade i håren. Sötnosar!  

Vid hemkomsten blev det iväg till Köping för storhandel. Inte såå farligt med folk faktiskt. (De fylldes dock på när vi var klara för hemfärd. Phu!!) Och två nya täckvästar hitta vi till brudarna också. 100 spänn kan man överleva. Hello Kitty på Hannahs ryggtavla blev klädsamt värre.  Ida valde en variant ljusrosa med lurvkrage på huvan. Det var läckrare...enligt hennes utsago.

Imorgon är det en stor dag för lillpluttan Ida. Hon har huvudrollen i ett framträdande på dagis. Övade på sin sång enda ner under täcket och sken som en sol. Synd att inte vi föräldrar är inbjudna för att kolla bara.... Hade varit piffigt att få stå där som mallig mamma.

Har nu bara en sak kvar att göra innan läggningen. Damma av kvasten...imorgon ska vi ju ut och åka.

ps. Dante tackar så mycket för sina grattis! Och han är förhållandevis ren ff... ds.


//Stina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards