Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Erkänner mig dålig

Av csa - 29 augusti 2011 22:00

Inget bra slut på idag, heller . . .

Trodde igår att jag var på g med nån bacillusk-förkylning.

Idag, nu, sitter jag här med ett mera troligt facit.


Smärta gör en inte till ett smilande energiknippe.
Den gör en inte ens upprätt-duglig.

. . . yrsel, illamående, huvudvärk, stelhet . . . äckliga nacke!!

Varför gick jag inte till en läkare för ca 15 år sen??


Och så tandj*veln också. Den kan jag ju fortfarande göra nåt åt. Eller dra ut. Eller . . .


Kan den jävla "domen" komma nån gång så man kan fördela "miljonerna"??


När ska man börja ta hand om sig? Bara En kan ju svara på den frågan. Och hon vet tydligen inte.

Hon orkar inte, det är sanningen.


Imorgon vore en fin dag för att inte må såhär.

Usch vilken kväll.


Enda höjdaren:

Hjälpt Ida med hennes allra första läxa. Fan va duktig hon är!!! Hennes stjärnstatus får en att orka le i all jävelskap.



 
 
Lena Thudin

Lena Thudin

29 augusti 2011 23:56

Krya på dig!
Kramiz från oss i Norr!

http://www.bernerlena.se

 
Anneli

Anneli

30 augusti 2011 12:40

Nu var det mycket elände på samma gång...usch...inte skoj. Hoppas att du kryar på dig snabbt.
Har du problem med nacken? Har hittat ett ställe som jag ska undersöka närmare....kanske, kanske kan det hjälpa...http://www.atlaskotan.se/
Krya på dig nu och njut av dina små solstrålar där hemma.
Kram Anneli

http://hons.zoomin.se

 
Ingen bild

Stina

30 augusti 2011 22:43

Tack tjejer! Lite bättre idag. Eller så är det alla medikament som talar ;)
Nacken har bråkat för länge sen Anneli, men hållt sig i skinnet ett bra tag...tills nu. Drog i diket med bilen för många år sen...det hände nåt där... :/
Kram från Mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards