Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av csa - 15 augusti 2011 23:15

Våga aldrig säga: "Han var bara en hund . . ."

Falcon betyder mer för mig än vad de flesta människor gör.

Förstår du inte känslan . . . undanbedes Du läsa här nedan.


Mitt hjärta brast idag.


  
Jag hittar inte orden. Gråter.

Jag är bara helt tom inombords.

Tom, smärta, tårar, illamående, chock, saknad . . . oerhörd saknad!!!


    

Falcon - Mattes ALLT!

Min vackra hund. Min bästa hund. Mitt hjärta. Mitt allt.

Den dagen som aldrig skulle komma, kom idag.
Jag trodde jag var beredd. Så fel jag hade.

Du har lämnat mig nu.
Kan inte förstå.
Vill inte förstå!!

Smärtan av saknad är större än jag tror jag klarar av.

Hur ska jag klara mig utan dig?
Vem ska sova vid min säng?
Vem ska nu vara mattes ögonsten?

Vem ska nu driva med husse?
Vem ska vara Du?


Tårar av saknad

Tårar av hopp, om att du har kommit till en plats som är så fin att den duger för den Störste.
Tårar för alla fina minnen.

Tårar.

Ser inga stjärnor . . . vart är du?
Hör bara regnet som slår mot taket.
Himlen gråter.


Svansen som alltid vaggade.

Blicken som talade rakt in i hjärtat.

Tassen . . .

Ditt "prat" bara vi förstod.

Den evige flockledaren.
Den Bästa.


Älskar dig så jag inte kan andas.


Tårar . . . bara tårar . . . slutar inte rinna . . . ser inte igenom dem . . .

Det gör så ont. Så ont.

Du tog mitt hjärta med dig.
Men det gör inget.
Mitt hjärta är Ditt.


Älskar dig!



http://youtu.be/GBGaloOxNkU


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards