Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av csa - 24 augusti 2011 22:54

Familjedagen *check*.

Hannah hängde inte i "lianerna" men konstaterade att min arbetsplats lätt kunde rymma både en och flera elefanter och en viss del av utrymmet även giraff-stort. Rätt och riktigt.

  

Jag jobbar alltså på ett Zoo.

Hehe . . . ska nog inte fortsätta på den vägen här. Apor kan lätt ramla ur munnen då   


Kika in på FB. Ovanligt som sjutton, men det händer.   

Där kan man numera se vad man skrev för statusar, exakt på dagen, för ett år sedan.

Sitter här vid datorn och teven och kollar Fångarna på Fortet. Läser samtidigt på FB:
"Undra hur illa ställt det är med mig egentligen?? Nu...Fångarna på Fortet som umgänge... (!!!!?!?!?!?)"

 

Hittar en andra statusuppdatering - samma dag:

"Undrar varför folk undrar saker till andra, när jag själv finns mindre än 10 met...er bort?? Ibland tror man att man känner folk...bockar av några nu till "icke-listan"...chicken shit´s!"

 

Egen kommentar: Deprimerande fakta. Har inget ändrats på ett helt år!!??   


Åjo, visst har det det.

Men tyvärr kan jag mest minnas det kassa detaljerna. En hel hop med falskheter, besvikelser och sorg.

Usch.

Nästan så man kan undra vad man har för "umgänge". Prioriterat fel människors värde helt klart.


En sak som säkerligen hände för ett år sen, precis som idag, nu är väl att jag inte kunde gå och lägga mig i tid.

. . . deprimerande fakta om något. . .   


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards