Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Inte hälsa

Av csa - 6 maj 2012 22:35

Inte ett ord om h- ordet idag.
Ja...vi kan skippa Hurra, Härligt och Hanhundsägare också om man vill hitta fler ord utan innebörd på den bokstaven förstås.

Ja e på! Ja e me!


Ja...


En solig söndag i Västmanlands minstaste håla idag.

Duktigt målat på altanen.

Nåt grillat.

Modiga besökare, som iofs försvann fort som fasen när de träffa på mig.   

En liten Hannutt har varit på kalas med brudarna.

Bossen har fått cyklat lite sakta. De va ju med hussen, så tempo därefter.

En Ida har varit mammas humörshöjare.

Dante är mattes kompis hela dagen han.

En husse fick dra stora vinstlotten idag och åkte en så pytteliten tur att det är pinsamt(!!!) för att hitta på ett "barnbarn". Haha...ja...geografin är inte som den ska alla gånger. Och den är inte okej ens med GPS, så försök inte komma här och komma och komma...!!     

1 år gammal och kan nog med lätthet se ner på sin far och säga: "Hur är det lilleplutt-  pappsen??"  

Vad har vi skapat månne... Coolt! Hanar ska ha size, men det tar ju tyvärr rätt lång tid innan de växer i pyjamasen på det viset. Jag kände en gång en liten Puck...

Ett annat "barnbarn", lite mer än 1 år börjar sniffa efter 60 pannors sträcket.    

Ja...ja tycker det är härligt!!


Och nu ska sängen få sällskap. Först duschen bara. Kan hända man ska ha tur imorgon.


Min nya morgonutsikt. Bättre!!

             

Synd Bo var på g att ge sig av i sidledssprång på den näst sista bilden...för att sen bestämma sig för att gå till maaaaammmaaa ist, haha!!...annars hade han nog stått finare/ordentligare. Meeeen, vem bestämmer reglerna?  

    

 
 
Ingen bild

Sinnika

8 maj 2012 20:20

Den utsikten är vacker! :) Man blir glad av det där rofyllda som vyer ger.

Krya på dig massor.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards