Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av csa - 6 oktober 2013 22:51

Det var den helgen det.
När hade jag en tvådagars klurar jag nu på!??
Nästa?

Bosses BISvinst kom fram idag.
Rosa och fin.
Det måste till mer rosa.

Fint väder idag. Blev en rejäl sväng. Lilleman helt slut efteråt.

En hund med två svansar. Eller en som byter bort sin babypäls och en till.
Finaste pojkarna!!
Doris och Bosse bytteplats under vändan. De fick sig lite cykeltakt också.

Hel del tvätt har fixats.

Pastelltänk däremellan. Tror det blir perfa.

Och nu blev jag trött...

Av csa - 6 oktober 2013 00:03

Hörrni sömntutor. Va gjorde ni i morse kl 4:30?
Ja klev upp. Pigg!! (?) Åt lite yoghurt och drog mot jobbet i mörker och regn.
Hemma sussa sambo och dotter ikapp med dogsen.

Det gick rätt fort på jobbet. En hel del hann jag å grabbarna ställa till med. Kan dock inte nog poängtera vilken jävla TUR att en annan deltog. Annars hade vi fått skojigt på riktigt nästa vecka...

Kom hem. Reta upp mig på allt ogjort ute... Satte fart.
Altanen är nu tömd inför äckelårstiden. Uterummet ihopställt.

Sen dogsen i blöt. Stora städtrasan kom fram ihop med golvmoppen o dammsugaren. Vilket team!!

Lite mattor i maskin.
Tacomiddag när vi äntligen fick hem Ida från Love/övernattningen/Leos Lekland.

Hangover 3 o godis...

Kan erkänna att det var några långa blinkningar...

Nu ska vi sova tycker jag!!
HoffaStyle funkar!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards