Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av csa - 1 oktober 2013 19:08

Denna veckans trögaste dag...

Är ju nu faktiskt snart över!   


Den har varit ett jädrans pussel av "försök att förstå sånt man inte bör förstå"...med den minimala detaljen av samarbete. Jag får snart spunk på sånt här... Varför?? Varför ska en annan förväntas vara behjälplig?? Komma när någon så lite som hostar en undran? Ens bry sig i att lyssna?

Det är bannemej en gåta!!!! Chefen...lätta på lädret när det är dags för lönepålägg säger jag!!! Annars...ja då kommer det nog "ordna upp sig"... på mitt sätt. Det är bannemej bara mer än rätt och inget annat!!


  Hilda  ...och såklart gulligaste mamman i världen  ....var på besök idag! Fina tjejer!! Man blir liksom glad i hela magen när man bara ser dem. Kan ni inte bara komma förbi varje dag och sitta i ett hörn och pigga upp, Carola??? Please!!!


Som sig bör, när Subborna är samlade, så blev det SubbanLunch!! Gott!!!! Och godare i så fint sällskap. Dessutom så storgillar jag Maddes tanke om brudresa...hm...hon har många bra tankar den godingen!!!   


Verkligheten kom åter och så försvann då Elin från mig för några dagar!   
Inte ens karlbesöket fick henne att tänka om, och stanna kvar hos mig...   Busigt!!!!! 


Och som om de inte va nog så kom man hem till en sjuk Hannah som nu ligger nerbäddad, utan röst, hosta och förkylning maximus... Så imorgon väntar VAB för nån.


Nu dags för middag iaf. Sen så får man nog klä på sig hela garderoben innan kvällspromisen. Tänker tvinga med mig sambon idag. Ska väl inte behöva vara själv om hurtigheten här heller!???   


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards