Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av csa - 15 oktober 2013 23:10

För tredje dagen på raken. Inget IKEA. :-(

I söndags. Ja då gick väl inget som det borde.
Därav inget IKEA.

Igår. Bra förutsättning!! Men...
Alltså jag bara måste påstå nåt. I min lilla värld. Där finns inte begreppet att ingen äger en platta eller laptop i dagens samhälle. Och då menar jag folk i min ålder lr yngre. JAG!!?? ÄGER BÅDE OCH!! Mao så finns det nog ingen annan som inte gör det.
Köper inte tanken att vi borde ställa upp...bla bla bla.
Därav inget IKEA.

Idag. Bättre förutsättning??
Nejmen då blev det minsann en jävla tvättmaskin som tydligen fått för sig att "om ingen vaktar mig...då pausar jag!"
Och då av samma anledning blev ju aldrig hundduschen ledig.
Mao. Ingen badad Hoffa.
Inget IKEA.

Pissiga vardagar!!!
Tiden räcker inte till när man bara har ca 3 timmar per kväll för att leva och må, laga, äta och gå på!! Minsta lilla strul och allt kör. Sint!!!!

Imorgon.
Då har jag häcken full. Såå...
Därav inget IKEA.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards