Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av csa - 7 oktober 2013 22:56

Hurra vilken daaa!!   

Klockan 6:15 hade jag en grävling på samvetet. Det lät både knaaaak och knaaasteeeer när jag plöjde över honom. Han låg rätt stilla därefter. 

  

Min grävlingsfobi förbättrades inte.


Liket hade dock gått sin väg...på hemvägen?!

Rätt säker på att han blivit flyttad ner i diket av nån under dagen. För överlevde den...då kommer jag bli 400 år!


Jobbat.

Försökte komma underfund med isbrytande lösningar åt Elin...   

Försökte andas flertalet gånger och allra helst när några inte använde insidan på rätt vis och loggade ut mig mitt i mitt arbete. Då räknade Stina till ungefär 300...3 gånger...!!   

APTn va ju givande...för det som inte va krångligt...mao inget som härrör mig.

Kaffetermosen är det bästa på hela dagen!


Kom hem och upplevde hund-kurragömma. Doris hade frilir på riktigt!! Grävde ner skallen i mossorna, plöjde, gömde sig och rejsade som en besatt. Och en Hoffa hack i häl.

De sov gott sen Ja.

Bosse...han lunka på... 


     

Bättre skärpa går inte att få på de där två in action. Jag lovar!!

Det är inte direkt så att ljuset hinner med i deras svängar...


 

Mina fina!!

Stilla i exakt 3 sekunder.   En av dem. Gissa vem.


För att inte skryta men...nu är jag tröttast i världen.

Gonatt!


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards