Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av csa - 28 oktober 2013 19:50

Hejsan! I en liten Håla i mellersta Sveariket så kan jag rapportera att det är MÖRKT och ÖSREGNIGT.

Jag tror att (om man är petnoga) så kan man ana regn underifrån t o m. 


Men äger man hund(ar)...


Regnkläder på och ut å gå.

Detta har jag inget problem med alls. Så länge jag hittar en keps så jag ser nåt genom "foureyes:en" så. Och regnkläder såklart. Och det skulle vara önskvärt att ha ett par skor som tål vatten också. Men det går med tennisskor med. Det blir bara lite vått. Men en vacker dag så hittar jag nog ett par kängor som passar ankfötterna...haha!

Vem försöker jag lura?

HUR skulle jag kunna unna mig ett par skor????   Jag har ju redan 4 tröjor på samvetet...uscha mej!!


Fixat ett samtal till VC imorse. Tänk så lite jobb de måste ha där. Det enda jag ville ha va en kopia på en journal.

"Vad ska du ha det till?" fråga Tant "Smart" i andra änden. 

"Haha! Jaa...det är ju mitt sååå...jag tänkte äta det...eller använda det till något." (kunde inte låta bli...) 

Fick huxflux ett läkarsamtal inbokat. Eeeeh???  Okej!! Är de så inkompetenta så de inte ens kan kopiera ett papper utan ett läkarutlåtande?? Herregud för ett samhälle detta är!!   


Imorgon blir det samtal till Akuten. Blir spännande att se vem jag måste prata med där för att få ett papper... Hjärnkirurgen kanske har håltimme?  

Suck va trött jag blir. Lägg tid på nån sjuk stackare som behöver dem istället för att knöa in en telefontid för kopiering säger jag!  


Nu blir det dusch och lite läxor. Sen renbäddning av säng. Och så soooova gott!!!   Vilket jag inte ens har problem med längre.   Life is good!! 


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards