Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av csa - 9 oktober 2013 20:19

Vilar!!

Och så nöjd med mig själv idag.


Innebandy. Första sen skadan. Och det gick hur bra som helst. Inte ett "knäpp" eller ond känsla!!   Och orken var inte den sämsta heller. Det blev mååånga bra brytningar, mycket springande, jagande och 2 mål...i rätt mål!   Backhand är min grej tydligen? Inte helt inkörd på nya klubben kan man säga... 

Lyckades hinka i mig 3 flaskor under dagen också! BRA STINA!!!!!!
(MEN. Elin...Carola...Madde...ni fattas mig!!!) 


Jobbet har fortsatt med idelt knappande... Kändes mig ett tag som en levande Astroetikett. 144 Mnr blir en heeel del mixkollin. Och en heeeel del etiketter...   

Men det blev nog säkert rätt. Hehe... Imorgon blir det inkörningar för hela slanten. Om det blev rätt vill säga...   Sen har man ju stora turen att börja med nästa omgång.

Fotografering av väskor.

Mera räknande.

Många siffror bliré! Tur man valde bort matte på gymnasiet.   Och tur man kan ta promenader på kvällarna för att gå av sig siffrorna!! 


Kom hem och det var fullt hus här.  
Inne var det barnbus. 

Ute var det hundbus. 

Doris, Hoffa, Bosse, Fempa och Dolly. Och så sägs de att det måste va kompisar av samma ras för en Staffe ska gilla läget. Big nono-fel på den. Hon hade sitt allra bredaste Staffesmalj efteråt. Då är Doran nöjd kan man säga. Saken är att hon har verkligen hittat sig bästisar i dessa. Hon är lydig och snäll på alla vis. Men kommer de där två upp för vägen så rymmer hon under staketet för att möta upp. Haha!!!! 

Hoffa och Dolly är ju jämngamla, men ca 20 kilos skillnad, hehe...men leker så bra ihop! Fempa har han en väldigt sund hållning till. Säger gamelgubben "Skärpning snorisar" så lägger man genast ner rejsande och sköter sig examplariskt och lugnt. 

Bosse fick sen sin motion i form av en hurt-runda. Jeeesus va han älgar på!! Iofs ingen nyhet att han kan länga på stegen...men det är inte lätt att slögå med honom inte. Jag gav mig fan på att han skulle få trava och då, mina vänner, kan jag säga att Jag får öka och länga REJÄLT på kliven för att det ska vara möjligt.

Tror dock de var ett smart val. För min del. För imorgon kommer jag ha jordens träningsvärk efter innebandyn! Detta kanske mjukade upp en del? Eller så blir det 30 ggr värre.   

 

Prioriterade motion och läxor idag. Mao...imorgon blir det Erikslund. 


Så nu har jag alltså hittat soffan. Och den ska jag tillbringa hela kvällen i. Because I´m worth it så duktig som jag varit.


Idag är det dessutom ingen vanlig dag.

Idag fyller nämligen våran underbara uppfödare år!! Hon har alltid en minut (eller timmar...  ) över för dumma frågor och/eller bara vardagligt tjöt. Alltid go och glad. Uppskattar det minsta lilla och står ut med galna svenskar som valpköpare. Bättre uppfödare kunde vi inte hittat!!!    GRATTIS KÄRA GRO!!!!   


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards