Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av csa - 16 oktober 2013 22:57

That´s me!

Alltså det gör ONT nu. Stel. Öm. Hittade kroppsdelar jag inte visste att de fanns. 

Härliga känsla! Man har GJORT NÅT!   

För det ska gudarna veta att jag har... Undra just varför jag valde ut att jaga den som har nåt övermänskligt av flås och snabbhet?? 

Man ska väl sikta högt...sa nån...som antagligen inte visste va den sagt för tokigt... 

#aaaaaj!! (Rörde på stortån) 


Imorgon kan det mao bli lite problem.

Ser verkligen inte fram emot de 43 trappstegen. Som jag redan nu räknat ut kommer forceras minst 2x2 ggr. Hjälp...!!! 


Ser inte heller fram emot det där snövädret de "hotar med". För försöker man kolla väder överallt så verkar prognoserna vara lika rörigt osynkade som vägarna i Stockholm (för en icke boende där). 

Ska man byta däck imorgon eller ej??

Suck.

Polerar spåkulan hejvilt!! Har verkligen ingen lust att råka hamna mitt i nån ishalka med sommardäck. Så jäkla spännande behöver inte mitt liv vara innan 7 på morgonen. En vardag. 


"-Spännande!!  " sa Hoffa om hans och Bosses night-city-walk idag. "-  ...vad är så spännande...?? Det är ju bara en promenad...med lite mindre skog och mer byggnader än vanligt...!?" sa Bosse.

  Inte lätt att vara nykomling och gå promis med en som inte bryr sig om han pinkar mot en tegelvägg eller en gran. Ska man pinka så gör man det.  
Han fick gå på gator han aldrig upplevt. Se saker han aldrig sett. Höra ljud av konstiga slag och bli totalt utskälld av gigantiska vovvar. En perfekt promenad om man är ute efter upplevelser mao. Ibland har man "tur". Oftast så går man gata upp och gata ner utan att ens möta ett kolapapper i den här Hålan liksom... 

Det tog han på bästa sätt enligt mitt mått mätt. Skyltfönsterhundar är den enda nöt han inte har knäckt än... De är underliga!! Så långt har han kommit fram till iaf.   Skäller man åt dem...då skäller de tillbaka - på en gång!???   Och inte går det att gå ifrån dem heller. De är sjukligt efterhängsna!! Skumma. Klura på den!!   


Hans nya grej är våran trapp.

5 månader+...nu ska den provas, verkar han ha fått för sig.   Bara ett liiitet problem. Upp går fint! Sen...

"-HALLÅ??!!! Vem hämtar ner mig????"   


Kan säga att det gör iaf inte JAG. Han är på tok för tung för nån lyfthjälp. Så har han gått upp...ja då får han gå ner också. Men till hans försvar...första steget är smått skumt!! Det tycker t o m jag som ca 30ggr i veckan snubblar över just det steget.

Men han klurar nog ut den också nån dag. 


Nähä...om man skulle göra sitt yttersta för att försöka flytta sig en trappa upp.   Förstår verkligen inte hur JAG ska ta mig ner imorgonbitti.

Får väl göra som Hoffa om det inte går...:

"-HALLÅ??!!! Vem hämtar ner mig????"   

 


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards