Alla inlägg den 14 mars 2016

Av csa - 14 mars 2016 22:24

Våran första, lilla....födelsedag idag!!!!!

Hon gick bananas i shopping, fick äta middagsbuffé o fikat smarrigt. Presenter o pengar. Somnade så nöjd. Alltid så tacksam. Fina fina Ida.

Ja.
Min dag.
Huvudvärk å hunger från kl 6.
Provtagning vid 8.50 9 rör!!!!!? Om ja va matt, snurrig å utmattad innan....gissa efter.
Fyllekörning till jobbet. De gungade i mittvajrarna. Tyckte jag alltså. Usch.
Frööööös. Ont i ögonen o huvudet. Satt med öronproppar en stund för att lindra att jag tyckte allt lät som 200 dB.
Överlevde. Bevisligen. Jajamen.
Kom hem...med feber. SUCK... Whyyyyyy Me?????? Kan inte nåt/nån bara hoppa över min existens? Gör mig osynlig. Låt mig vaaaa!
Alvedonrejs. Inte bra men nödvändigt för att orka med firandet. Va gör man inte för sina barn? Mer än mest. Slapp köra iaf. Somnade på 1 minut.

Nu ska jag sova. Gärna gott. Imorgon är jag på topp! Visst??!!

Av csa - 14 mars 2016 00:43

En helt orkeslös dag fördrivs bäst med att göra så lite som möjligt.

Innebandy på TV fungerade. 


Rensat två lådor och en hylla.

Gått en svinkall promenad.


Åt så sent jag bara kunde. In i det sista faktiskt.

Typiskt...just nu är jag så törstig att jag skulle kunna lägga mig under vattenkranen.


Men ta mig nu bara igenom den här fastan. Ta en miljon prover imorgon. Hitta nåt!!!! Jag står inte ut med att inte orka något längre...

Eller så är det bara att ge mig flunsan så jag är däckad i ett par veckor. Då kanske man iaf får sova? Något jag bevisligen inte gör nu. Fast jag mer än borde. 


Imorgon. Idag. Då har vi ett födelsedagsbarn.


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards