Alla inlägg den 6 mars 2016

Av csa - 6 mars 2016 23:21

"Om mina ord inte passar finns det ett botemedel."

Alltså matchen idag!!!
Träningsmatch förvisso. Men hon hade gjort mål på en straff. Lycklig tjej! ? Då blir jag också glad!!!
Eftersom jag låg nerbäddad under den matchen o de två krockande träningarna så orkade jag mig iväg när plikten kallade. Ja. Herr Ordförande o Salle alltså. Tänk att de inte klarar sig utan mig.
Förstår det!!!
Okammad och påbylsad. Ut i kylan.
Dags för matchen som alla hade sett som årets sista...och åter igen Div 2 nästa år... De va liksom klart efter förra förlusten.

Men tänk så det kan gå.
Arboga. Klubben jag ärligt ogillar pga deras "mentalitet" lyckades med det omöjliga.
De vann sin match.

Har nog aldrig varit på en match där säkerligen 100% av närvarande hade både hopp och tummar (+appuppdateringar en gång i sekunden) på en heeeelt annan match. Rätt sjukt.
Hallsta vann sin match. Fråga mig. De va jag som skrev under på det!
Men tystnaden i hallen tills den andra matchen var slut var....magisk är ett bra ord.
Ni vet. Man KAN höra en knappnål falla även i en gymnastiksal.

Sen kom slutbeskedet. Och jublet!!!!
Kval till Division 1. Hoppet som så sent som kl 14 var bortblåst. Det levde plötsligt igen!! Så jävla kul!!!!
Och jag klappar mig på axeln och säger: "-Va va de ja sa????" :-P

Då blir det en resa till Uppsala i slutet av månaden nu då. Kuuuuul!

Och på onsdag är det kval till Division 2 för Damlaget. Jag ska dit. Och jobba!

Men först ska jag nog stänga ögonen nu.
Natt och vila.

Av csa - 6 mars 2016 09:30

Frukost #check

Vasaloppet #pågår

Innebandy x3 #snart

Söndagsschemat är igång kan man säga. 


 

Dessa grabbarna liksom. Tur man fick snosa lite igen. Pussad på kinden och höad i håret. Klädsamt. 

Jag vill ha häst!!!!

Jag behöver några miljarder.


Jodå. Vi kollade Mellon igår. Blev smått chockad. Det var musik i programmet.

Inte bra musik eller speciellt dålig...eller ja...ni fattar. Ingen är någonsin positiv till detta jippo. Men det var mer musik än propaganda!!! Helt sjukt. Hur ska finalen toppas??? Kommer både Ernman, Schyffert, Betnér och alla de där andra som normalt funtade svenskar inte ens håller med om vilket toapapper som är rätt, medverka då????? 

FjantLand. Det är vad jag bor i. 


Imorgon börjar iaf veckan som kan bli intressant...

Den består av jobb måndag, halv tisdag, hel onsdag och halv torsdag. Av olika anledningar. 

Måtte ena hunden bli helt ok tills dess. Inge kul att åka från en som inte är 100%. Och ännu mindre lämna problem till någon annan... Men det är många dagar kvar tills dess. Goda tankar. 


Apropå hund.

Alltså det finns uppfödare och så finns det uppfödare. Har haft alla olika modeller av dem... Allt från en som inte har en aning/intresse av att veta nåt tydligen... Men prata skit som inte är sant går bra. En har svar på alla frågor man någonsin har. En svarar på vadsomhelst på 3 sekunder, fast hunden inte ens lever längre. En har 100ggr kunnat beskriva hur hunden kommer att reagera och agera på saker. Senast igår. Måste säga att det är skitballt. De har ju inte träffats på 1 1/2 år men ändå veta så exakt. Snacka om starka gener och att man vet vad man gör/gjort. 

Uppskattningen är enorm!!! Åt båda håll. 


Nä. Har man inget att förtälja så håller man tyst.

Så jag ska nog ta och måla ihop mina naglar nu.





Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards