Alla inlägg den 7 mars 2016

Av csa - 7 mars 2016 22:54

En måndag som inte varit helt hopplöst. Fort har den gått!!!

Fick en otrevlig start på dagen där jag var några änglars vakt från att hamna i en krock när en sån där med många liv (?) tyckte det var väglag för att köra om mig och 3 bilar till. Kan säga att det var det inte.
Det låga blodtrycket var nog nästan normalt när jag äntligen fick andas ut vid parkeringen på jobbet.

Men därefter gick dagen som skrivet både fort och inte så värst ond.
Mycket blev gjort.

En jättebra sak är igång också. Skolproblem...
Men fröken är underbar och ska nu varse både rektor och den skyldige vad h*n har att handla med. För turligt nog så var h*n ju inte närvarande idag.

Vovven piggare. Busat!! Gick med på promenaden genom djupsnö och hala vägar. 4 km+ blev det idag.

Idag var sista "lugna" dagen för veckan. Även om jag inte ska jobba så mycket. Roligheter att vänta av alla möjliga valörer. Tyvärr kan ju även roliga saker vara kämpiga.
Men just nu tänker jag bara på morgondagen.

Avslutar med att kolla lite Reddington och hoppas på lugn...djup sömn sen... Gärna sammanhängande. Ok, relativt... Bara några timmar håller ihop!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards