Alla inlägg den 1 juli 2016

Av csa - 1 juli 2016 23:45

Äntligen!!!


 


 


Våra små kryssningsgodingar är hemma igen. Ett halvt kilo Djungelvrål till mamma hade de med sig.   Couldn´t be better!!!


De hade haft det bra!! De har fått se Helsingfors fram- och baksida. Jag tror de lärde sig ett och annat. Verkade väldigt glada över att få komma hem. Det är bra att åka bort. Då vet man att man har det bäst hemma.

Hundarna gick amok. Hamstern hade frispel. Det säger en del.

Familjen är hel igen.


När jag just skulle åka för att hämta hem dem från bussen dök det upp en liten King. Han skulle ut i skogen med matte. Hur söt får man bli???


 

Knappt söt alls va?! (Lånat mattes bild då jag inte tog någon egen.)

Han var plutteliten men både tuff och söt och hela han luktade bäbis.


Efter många timmar så om sambon hem och jag passade på att åka med när han skulle till ÖoB och XXL för att shoppa lite helgpryttlar. Kul att se något annat utanför 60 skyltarna. (120skyltarna. Sommarhastighet.)

Allt hittat som skulle med hem.

Själv har jag ju min stol och ett utställningstält om de skulle behövas för regnet som ska förgylla helgen. Vi ska nämligen åka bort imorgon. Bort och andas. Ingen husvagn den här helgen...heller... Men det SKA bli av!!!!!!! Ska!!!!! Men inte idag.


När man spanade ut tidigare ikväll. Den 1 juli 2016.


 

Det är sommar nu. Blommarna doftar. Himlen både fin och arg. Ljummet.


Vem hade anat att den här sommaren skulle bli så...konstig!?

Fick mitt nya läkarintyg idag. Jag har 7 veckors inplanerad sjuktid framför mig. Minst.

Det var den sommaren det....


Men nu har fredag blivit lördag. Och ska vi komma iväg någongång så ska jag i säng nu.


Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards