Alla inlägg den 5 juli 2016

Av csa - 5 juli 2016 00:25

Only on a Monday.
Att vila....går då inte.

VC har återigen påkallats för Hannahs stackars tå.
De är ju lika behjälpliga som en stol.

Detta är dagsfärsk bild på eländet de så duktigt behandlat. Tänk om man kunde få stämma skiten ur dem.
Lång historia bakom detta. Vi skulle göra si och inte så...sen tyckte nån det skulle självläka...och sen blev det penicillin...och så kom de på att det nog borde bli kirurgi... Jag hatar dem!!!!!
Jag sa ju från början att det inte skulle ordna sig. Så jävla less på att alltid ha rätt.

Ilska är tröttsamt.
Sovit flera gånger under dagen.
Och försökt läsa för att komma ner i varv.

Puckot mittemot har klippt gräset idag. Den skulle man ju vilja banka in vett i huvudet på.
Tessi lät honom veta att han inkräkta på vårt territorium. Och jag lät henne föra sin talan ordentligt. "-Här vaktar jag!!!!"

Efter 12 timmars jobb kom sambon hem till sist.
Hannahs IKEAtur byggdes ihop.
Ida åter från en bad- och kompisdag.

Sen blev det disco. Blåljus i en jävla fart med idioten efter. Suck...

Vettifan va de håller på med där uppe. Men strax innan började det osar brandrök och en grå dimma kom smygandes genom skogen.
Jag gissar att det varit alkohol med i bilden. Har jag rätt nu igen?? Och vad har brunnit ner?

Stanken har avtagit något men jag vill ff spy.

Imorgon vill jag varken vara med om något gnällande, tjatande eller på annat vis störande. Jag tänker VILA och inte ens mobilen ska vara ljud i.
Är så trött nu på nonsens och idioter att jag önskar jag ägde en stuga mitt ute i ingenstans utan kommunikation.

Tyst. Lugnt. Tyst. Tack.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards