Alla inlägg den 14 juli 2016

Av csa - 14 juli 2016 23:30

Blev väckt tidigt för att hinna duscha och andas. Jag skulle in som nummer 2. Andrahands?   


Efter att såå många ggr arbetat med dessa...så föredrar jag verkligen att arbeta med dem och inte behöva använda. Fy fan. Jag har sedan dess behövt smörja in mig med olja för att försöka få tillbaka någon elasticitet i huden.


 

Allra helst. Aldrig mer använda i håret. Fast just där och då var jag ju tvungen men...


As ready as I´ll ever be...to Fuck Canser up!


Trött, under nerdrogning och månader (år??) av psykiskt och fysiskt jobbigt looks like this....

   

Operationsmodet.

Mmm...läckert...


Klockan 10 satt det en nål i ryggen på mig. Minns inte så mycket mer efter dess ska jag nog erkänna.

Vid 17 har jag för mig att någon väckte mig med att fippla med en slang i näsan på mig.

Vid 18 rullade jag in på mitt rum.


Senare än så hade jag en vy av...


 

Läskigt effektiv liten handväska det där...


Jag har inte något klockslag på när jag väl sa gonatt eller messade familjen å så...


Men piggare har jag nog varit. Och måendet just på bilden kan väl knappast misstolkas?


 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards