Alla inlägg den 14 februari 2010

Av csa - 14 februari 2010 22:45

En dag i solsken. Lite fix här och där, ute och inne...och ja..kameran fick vara med ute när vi drog fram i ett projekt som bara var tvunget att bli av. Inge skoj om vi skulle få spik-tramp här på våra guldgossar eller kissar inte. No-no.


Det blev helt enkelt som vanligt när vi ska ha ut grejjer ur våra hus. De får ta vägen genom fönstret.  Kanske tur man bor där man bor...

Medans husse bar så tog jag tunga lasset - kameran.  Och så förföljde jag bara några...klick, klick, klick...ca 200 ggr. Några till senare i veckans bloggar kanske, men några nu.


                                   





Är det alla -ans dag så kan man väl kosta på sig att dela ut kramar??!!!
Då är man snäll...eller?!

Kaka söker maka - hundarna bor här!

Dante passa på att njuta lite medans den lille "rocka" vidare....




Och Toker själv...han kan vara ganska söt mest hela tiden.

Sen ska jag nu vara så snäll att jag delger en helt ny metod.
Senast i Sala stod jag tillsammans med några goda själar och konstaterade att det vi såg i en hanklass var en riktigt rar skara som skulle kunna få boka tid här för "behandling".  OM den funkar så kommer jag bli stormrik! ( *Gillar detta* som vi "säger på Fejjan.  )  Men då måste ju en hel del erkänna att de har "problemet" också... Tror nånstans där det liksom BLIR problemet.
Försöks-kaninen blev helt otippat Dante.  Varför...det får nån viska i gömmorna om, om man vill. Jag säger bara ATTITUDE beats a lot!  Love Attitude!

Förstår nog inte hur han kan står ut.  Att gå med på detta för det första. Att det är en "snoris" som får bete sig så är också en bragd. Men "alltid roar det väl nån"?! Eller så leker de bara tåg?? För Dante går och lillebror hänger efter. Helt normalt här. Och när jag tänker efter...jag fick inget ord om svansen i kritiken från Sala!!  
 

Ja...vi får väl se om nån hör av sig... 

Ny vecka att vänta. Den kan bli precis hur som helst känner jag redan nu...


//Stina
 
Komm.:
Anneli:
Haha...att Dante står ut med sin lillebror och låter honom hållas är ju en gåta Gulligt är det iallafall
Kramkram Anneli
 
Malin & kia:
Härliga bilder, Stina!
Visst va det gött väder i helgen.... änna lite vår-varning kanske
Ha en fin, fin vecka.
Kramis
 
Lina:
Jag är den första att "erkänna" att det flaggas rejält med svansen när vi kommer. Maxen tycker att han har en fin, fin svans och vill så gärna visa upp den.. till mattes förtret. Vi kommer gärna på behandling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards