Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av csa - 12 augusti 2013 23:26

Va hände där?

Jättesudd-suddiga bilder i förra bloggen ju?!

Hur kan sånt hända med denna mästerfotograf bakom dem?


Världen är konstig ibland...   Synen och sätten allra helst. 


Semestervecka dårå!!   


Sol, regn, värme, kyla.

Lite blåst och mkt märgben.

En tripp till Hööks för att handla lite till vovvarna faktiskt! Numera åker Doris så laglydigt så hon borde få polismössa.    Hittade även en ryktväska för hästar. En utmärkt borst-pryl-väska för doggar enligt Mig. En hel del annat smått och bra kom också med hem. Avslutade med ett debutbesök på en ny djuraffär på Erikslund. Grizzly...kan den hetat så? Nåväl. Där fanns ju mkt där med! 


Motionerat idag har jag då gjort. Bra där, Stina!!!   Inte bara lat-dag trots semester. 

Innan frukost va jag, Doris och Bosse på landsvägspromis. Hett som sjutton blev det på tillbakavägen. Härliga sommar!


 


Senare så blev det fler anhängare när vi gick till skogs. Vägen dit är lite lång...så de små tassarna fick skjuts. Något Lilleman tyckte var helt okej tror jag. Han satt som en Prost i vagnen och spanade. Lite då och då fick han pussar av Bosse och verkade då tycka det var ännu mera okej att just Han fick åka där och inte Bo. Hehe... Retsticka!!


 
Kajs mobilbild.


Men det är ingen synvilla att han fyller vagnen.   Kanke ska göra som Pernilla skrev om den...köpa en större vagn. Det är nog inte politiskt korrekt så inkik på Blocket efter detta måste jag nog göra. 


I skogen var det full fart på vovvarna. Snårigt och på alla vis terräng för att bli trött av. Bosse smålunkar men hinner iaf långt före de där två räservarianterna Doris och Hoffa. 

När vi kom hem efter 1½ timme la sig t o m Doris och vilade!!!   


Knöade in bilder på FB från Etuna.

Det är alltid lika spännande... Krånglade som f_n. Bilder kastades runt på alla vis och hamnade inte alls i ordningsföljd. *suck

Men det spelar väl ingen större roll om de hade varit tagna av en proffsfotograf. Det är ju långt ifrån allt som duger finfolket hur som helst. Jag kommenterar inte alla bilder som inte intresserar mig där. Och långt ifrån alla neggo-statusar. Visst en hel del missar man ju tyvärr också!! Men... Hett tips - Skriv dynga i din egen logg så slipper andra se när man gör bort sig. Bara en tanke sådär...folk pratar så mycket liksom... har jag "hört"...  

Ska nog ladda upp ännu mera...i ord och bild.. "Alltid retar det någon...!" Ord som nån klok stiftat för länge sen.  


 

Sån här ska jag bli i nästa liv. Trots att ränderna inte gått ur den här rovkattan från det förra..   


Ja se galenskapen har många ansikten.

Hälften vore nog. Och hälften av hälften är rätt centralt. 


Imorgon ska jag ha ytterligare en sån där utmärkt dag som bara jag kan ha.

Kanske sambon behöver en åktur då med...?! Vem vet...  


Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards