Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av csa - 8 augusti 2013 22:45

Arbetsdag 4 avklarad.

Gått bra. Fast lite trött i ögat har jag nog allt varit... 
Kan inte hålla på å sitta uppe till 23tiden när det är uppstigning vid 5!!! Fatta Stina!!

(Ojfan!   #kollar klockan...#speedblogga...#leva på fredagskänslan...)


Ja! Jag behöver semester!! 

 

Sen jag kom hem så har ju skiftet som vårdare/uppassare/servicepersonal tagit vid, och pågår enda tills gubben somnar.   Undra va man får i lön där???


Insåg idag att våra tjejer ju är jättestora å duktiga brudar! Vi kunde lätt åka å storhandla inför helgen och de stannade hemma och passade hundar och hus under tiden. Det är ju DETTA som liksom är DEN grejen man väntat på va?! Coolt! Och så skönt att ha så stora prinsessor. Tyckte nyss man va tvungen att packa halva huset ner i en dubbelvagn för att kissa vovvar längs landsvägen... 


Kom hem å hann knappt slå ner ändalykten förrän sambon hoppade iväg på innebandy-nånting.

Mellan össkurarna så sprang jag gatlopp med grejjer till och från husvagnen, åt middag och skrev upp saker att fixa imorgon.

Jomen visst. Vagnen ska ju få rulla iväg imorgon!!   

Kollade nyss vädret och hoppas och tror vi har turen på vår sida.

Kul ska det bli! Och spännande då döttrarna inte har en blekaste aning om vart vi ska ta vägen.   

För att förvilla dem så lät det såhär igår:

Hannah: "Vart skaaa vi dååå???"

Jag: "Säger jag inte!!! Heeeemlis!!!"  

Hannah: "Men ska vi åka långt då??"

Jag: "Japp. 19 timmar minst..."  

Ida: "Det är ju längre än med flyg till Cypern ju!! Ska vi till Afrika eller??"

Jag: "...Typ!!..."

Deras miner:     

Hehe.... Nej! Vi ska inte till Afrika...men...ja...typ!   


Först ska jag ju dock jobba lite. Och länge... Men sen ska jag ju ta en behövlig semester sååå... Jag pallar´t!!!   


Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards