Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av csa - 16 augusti 2013 22:49

Det var ju igår jag skulle bloggat om själva klädesgrejjen...men...sen...

Ja det hände inte helt enkelt.


Men gick igenom alla barnens kläder, de gjorde vi igår. Jag å tjejerna. One Direction å annan "små-bruds-popp" på full volym på övervåningen och jag har inte skrattat så mkt på länge som just då. Herre Gud.

Lite galet blev det.

Det dansades...hade klädesregn...skratt...skämt...fniss...ja. Väldigt tjejig stämning kan man väl påstå!! Typ såhär:


 

Ja...va säger man?   


Det var inte gjort i en handvändning iaf. Och iofs...hade vi busat mindre så hade det kanske gått fortare...men fasen inte varit lika skoj!!   


Idag blev det bad å fluff på schemat. För alla 3!!! Doris va mest lätt-fluffad kan jag väl påstå...  


 

Han ser ju rätt okej ut dena hära   

           


Så nu är det helg dårå. Nybadade vovvar och helg. Hm...  


För att avsluta med nåt som inte har med nåt att göra.

Det är mycket roligare med färgglada naglar. Mina är just nu så rosa så de lyser ute. Kan ju behövas... 

För de som fortfarande förnekar det kan jag påtala:


Hösten är här! (Ok...du har sommar kvar, Carola!! Du får ha det!!   )


Adios Sista Semesterdagen för den här sommaren.

(Nu blev jag deppig...bara nästan...)


Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards