Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av csa - 21 augusti 2013 21:54

Det var min arbetsdag idag.
Det gick väldigt bra!! För det är ju skoj som f*n. Men huxflux börja koncentrationen tryta...och då gav jag mig.
Matbehovet slog till.

Väldigt trevlig hemkomst!!
En sprudlande glad Hoffa som hoppar känguruskutt, en Bosse som får springfnatt och en pussglad Doris. Det är INGET fel på att komma hem till sån... + att maten stod på bordet och smakade utsökt. Tack käre sambo!!!

Tjejerna var båda hos kompisar men hämtades hem strax därpå.
Hannah verkade lagomt kvällstrött men Ida var tyvärr inte alls pigg. Huvudvärk som bara stagnerade tills hon var alldeles blek och mådde väldigt illa. Stackars gumman... :-( Hoppas hon vaknar pigg imorgon!!
Båda somnade ÄNTLIGEN i sina rätta sängar strax därpå. Ida dock med lite tårar och mörkläggning...

Själv är jag stolt över att ha legat i sängen ett bra tag redan!! Braaa Mig!!
Nu pigghet beställt tills imorgon så ja kan göra lite extratid då med förhoppningsvis. De kan va bra å ha lite sånna timmar...en annan gång vettni.

Inga "elaka" rader här på länge!!! kom ja på.
Kompenserar med att påtala hur mycket jag vill spy på omogna tjejer som lurar pojkvänner till att köpa hela världen åt dem för att de nässlat sig in på lögner och mera lögner. Måtte de inte bli barn av det hela oxå. DÅ äre kört för den pojkstackarn kan man säga.
Tillägger oxå att jag är supersugen på att "klanka" lite på em viss donna som en gång i tiden ifrågasatte mig och mina val. Jag fick ju aldrig nåt bra svar på min motfråga!!? Skulle VÄLDIGT GÄRNA ta den nu. För nu kan det snart inte bli värre än vad det redan är, i ämnet.

Avslutsord

"Det är som jag misstänkte. Jag är bättre än Proffset!!"

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards