Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av csa - 15 augusti 2013 13:43

Men fan va ont det gör i hjärtat idag!!!! :'(
2år...idag...
Jag saknar så mycket att det gör ont.
Efter att ha gråtit nu i timmar tar jag mig samman.
Men jag tycker du kan komma tillbaka Falcon. Din frånvaro gör mitt liv halvt...

Hoffa och Bosse och ett trimbord. Mina två favoritkammar och borste. Två saxar. Här ska död och felplacerad päls bort.
Ni andra gör som ni vill. Jag klipper. Ok...ni med...anade det...

Igår vart nog mitt blogginlägg uppäten av åskan vad det verkar!?
Hittar iaf inget inlägg om köplust, behov och konstiga meddelanden.
Nåja. Det var igår. Det betyder inte att det är samma sak som gäller idag. Eller omvänt.

Jag var ute och åt med bästa jobbarligan igår kväll också. Carola, Frida, Madde och Elin är de som får en att orka mer ön man borde ibland. Tack BÄSTA BRUDARNA!!
Men fyyy så mätt ja var sen...huga...

Sol och semester idag med. Varmt. Promenader framflyttade tills det blir mer hundvänligt läge. Verkar passa den vilande/sovande/solande lilla favoritskara jag ser runt mig.
Det är iaf en tröst, stor tröst, att de är här och jag älskar dem alla mest ?

Hoffa har iaf charmpriset. Han är en liten buse den där... Säkert horn under pälsmössan. Det passar mig utmärkt!! För det har jag med!!
Häromdagen låg Bosse och Doris och liksom livsvant skakade på huvudena åt honom. Han bestämde sig för att prova sin status mot Diva.
Det gick ganska fort.
Nu vet han att hon är den som är Hon. Strax under Allsmäktig i rang. :-P
Alla ska vi möta våra överordnade nån gång.
Sägs det. Jag har inte hittat min än bara...hehehe...

Två mycket speciella vänner har idag gett mig lite kärlek på distans. Puss på Er!!!

Nu kaffe.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards