Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av csa - 19 augusti 2013 22:33

Mycket intressant.
Arbetslöshetens klara motsats kan man säga.
Hjälp kan man ju hoppas på. För jobba för 5...nääe. Det har jag varken tid, lust eller lön för. Jag vet ju med mig att jag gör mer än vad jag borde redan såå.

Härligt å komma hem.
Tog med Stor och Liten Berner ut i skogen. Jösses. Det gick över stock och sten. Ner i gropar och plums i lerhål.
Det blev man dessutom trött av. Sååå trött...

Svansen tröttnar iaf inte lika fort som han själv. Hahaha!!!!

Doris har löptränat. Bra för henne!!

Sen uthärdade jag långt ifrån McDonalds.
"-Ok. De va gott, Kaj!! Men smartare än jag redan är...nääe snälla söta du...det vore som att få jorden att snurra saktare liksom. Skärp dig!!"

Sen va det dags. Tjohoo. Säsonsstart av IDOL.
Som ja typ missa mer än halva av...
Nån måste ju se till att vi slipper lia tomten. Å det är väl jag det?! Den knäppnöten som sa att gräset inte växer så mycket efter midsommar är varmt välkommen hit å jobba av lögnen så ofta den vill.

Dags att sova (igen)!!
Imorse kunde jag tacka mina Sessor för att ja kom upp i tid. Jag sov sååå skönt!! Inte ens hört nån klocka.
De, sjukt peppade/pirriga inför skolstarten, stod färdigklädda i köket kl 5:30!!!

Imorgon blir det nog inte så.

Men innebandyn startar igen!! Hääärligt!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards