Alla inlägg den 10 september 2013

Av csa - 10 september 2013 20:15

Obotligt felaktiga veckodag.


Men den gick ju finfint trots tröttmössans blytyngd. Väckarklockan har sällan levt så farligt som idag. Hade jag bara orkat få tag på den så hade den legat ute på åkern...


Morgonhumöret? Jag har? Eeeeh....   


Behövde iaf inte va själv i statusen...hehe...

Våran gulliga lilla FMCLfamilj.

Ällehur! 


Mmm...har det rätt underligt där, på riktigt. Uttryck och ord som då ALDRIG förföljt mig i livet haglar. Jag kan ju bara skratta åt dem. Det är ord av imponeringar uppblandat med jag-vet-inte-vad. När det kommer från rätt håll blir de iaf en känsla av smygande ärlighet. Skumt.


Men arbetsdagen tog slut. Idag med. Tänka sig... Imorgon är det innebandy. Och jag är något jätteirriterad över att inte kunna vara med. Så det tänker vi inte på. 


Annars...haft besök...klippt gräset...chockats och förbannat. 

Men jag är ju hårdare än granit så infria givna löften är inget problem för mig. 


Dags att försöka få till ett mail på utrikiska...


Sen blir det dusch och filmtajm. Vardagslyx! Hello Vita Huset.   


Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards