Alla inlägg den 13 september 2013

Av csa - 13 september 2013 23:02

Det är helt sjukt att gå upp kl 5, 5 dagar i veckan.

Det är inte mänskligt. Iaf inte om man är en inte-morgonmänniska. Vilket jag inte är.

Jag är heller ingen pendlar-människa.

Vilket jag också tvingas till. 

Sen är jag inte "det eller det" heller...vilket jag kan tala om på vilket språk som helst just nu. 


Skitvardagar!!

Önskar andra detta så kanske de inte "tyckte och trodde" så mycket.

Det är ju helt sjukt va folk ska ha åsikter? Är det inte det? De tror de vet allt. Och det de tror...de basunerar de ut som besatta!!


Hundarna är nybadade.

Utställning i Gimo imorgon. Bosse är anmäld.

Tänk...hade man skivit nåt om detta i en status på typ FB...då hade alla trott att man ska dit.

Nämen?? Did it just happend??? Gud va jag blir förvånad...  

Och så kan de ju ha jättefel...

Det är även utställning i Sofiero. Bara för att vara korrekt informativ sådär. 


Imorgon blir det lång sovmorgon!!!

Sen kan det mesta eller inget hända.

Det är iaf väldigt mycket helg. Det är något alla kan få sprida ut.   

Vore hemskt om nån missat sånt!!!


Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards