Alla inlägg den 8 september 2013

Av csa - 8 september 2013 22:07

Behövs bara lite skog, hundar och sol. Ledighet hjälper till. 

Kräsen?


Kvarnskogen fick äran av vårat besök idag på seneftermiddagen. Det va läääääänge sen det!! Tänk att man bott "i den" för 10 år sedan.

Jodå. Jag sa det t o m.: "-F*n...ska vi inte ta och flytta tillbaka dit igen?"


     

Många olika stigar finns det att traska på.


Eller större vägar. För högre hastigheter.


   

Yes. Doris är snabb. Henne fixar jag inte att få på bild i hastighet nej.

Och några större vägar för rejs.

Det var ett skämt.


Jädrans va duktig Bosse är på mattesök. Går inte å gömma sig speciellt för den inte.
För att vara på den säkra sidan har han resten av dagen varit min skugga.   Äre kärlek eller äre kärlek?! 

För att inte tala om Doris. Akta er vilken spårhund!!!

På två ställen gick hon (utan vetskap såklart!) exaktamundo där först Kaj "snurrat runt" och på återvägen till bilen vek hon 90 grader rakt in där jag varit.

Den damen kan hon!!


Det skönaste med alltet är väl att komma hem.

Doris krasha i soffan. BernerBoysen ute. Såklart. 

Ungefär DÅ när det händer...då är jag nöjd. 


   

Do not disturb.


Bättre motion än fritt upplopp finns inte i min dagbok.

Passar dem alla. Det är enkelt att ta en cykel eller nåt...men...vi har väl lärt oss nåt vi arbetare om monotont jobb?    


Studsmattan har fått vintervila nu. Gillar att få ner den innan den bara står och samlar fukt och möglar bort under inpackningen.

Skulle gjort de å de å de...men... Hade ingen lust eller ork.

Har nu hållt igång i över en vecka fast jag varit/är sjuk. Någongång ska väl jag vila också. 


Nåt mera att förtälja?

Tja...det kan så vara. Men det kan vara väldigt hemligt också...   Det är ju inte så att man vill avslöja sina bästa sidor eller nåt.


Imorgon var det jobb igen. Om nu hostan låter mig sova nåt.


Av csa - 8 september 2013 13:05

Hahaha!!!!

Så. Nu ska jag fortsätta göra ingenting.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards