Alla inlägg den 7 september 2013

Av csa - 7 september 2013 23:16

Dritdator. Just när jag nästan va klarklottrad, så låste sig hela datorn.

Kanske censuren som slog på?   


Nåja. Provar väl igen då.


Fin lördag. Solig och varm. Precis som hösten ska vara. 

Enda irritationen var som vanligt att snickra på hemsidan. Nåt fick jag ut...efter 3 timmar!! Ja..ni läste rätt. Finns det verkligen ingen hemsida som inte krånglar? Hör av er til mig och tala om vart man skapar en sån, tack!


Fast...jag börjar misstänka att när det gäller framgångar med Bosse så är det nån skum spärr...   

Just ja. Höll ju på att missa en "viktig detalj". Det är ju tydligen inne att "räkna"...så...på 7 månader så har han ju meriterat sig med ett finskt utställningschampionat och ett BIS på en rasutställning. Totalt 4 utställningar i år. Haha!! Love it!! 
 

Bosse har hängt med hussen på "uppdrag" idag. Hoffa och Doris har rockat järnet. Haha!! Pajasar!!


Dotra mår bättre iaf. Återkommer denna yrseln så får vi nog ta och uppsöka nån lincenserad för det är inte kul när det händer.

Själv hostar jag upp lungorna i tid och otid. Behövs bara ett uns av ökad inandning så är det jobbigt. Det verkar inte speciellt bra för kommande vecka.

Hostmedicin äger jag ingen såå... Kanske måste göra ett besök i "starkskåpet" för att få bukt på den. Ont i hela bröstet gör det utan att överdriva. Bronkit på å?! NEJTACK!!! Det har jag haft ett antal gånger redan. Och jag vet redan att jag lever så jag behöver inte få känna på det på det viset också.


Innebandycup idag med. De vann inte nu heller. Fan för det var snygga mål där i andra halvlek. Det fanns mycket annat snyggt också... Men det går vi inte in på. Sambon kan ju läsa här.   

Men jag har då insett att allt är domarnas fel. De har en makt de inte klarar av att behärska. 

Det spelar ingen roll vad som är bäst...hittar en domare sin favvo på nåt vis så kommer fördelarna som ofta leder till vinst. Det kallas inte sport nåmera då. 

Den igår...tröstlös.


För övrigt så behöver jag nog unna mig lite shopping snart. Har inte ett endaste par brallor som sitter kvar på kroppen där de är avsedda för att sitta. Usch...låter som ett krävande dyrt projekt det.

Iofs så är det väl av ett good-cause. Inget mer än eget jobb som gett resultat. Duktig jag!! som numera kan äta det mesta jag bara orkar stoppa i mig. 

Men hur mkt jag än försöker så fixar jag inte planen.

Jobba mera. Jobba bättre. 


Nu är det iaf dags. Ska inte hinna gör om gårdagens nattning. Sittsova i soffan och vakna kl 5 för att undra över varför??!

Är man hårt arbetande så är man tydligen helt slut. Finns många som skulle behöva prova ett riktigt krävande arbete för att fatta hur sån känns. 


Nope. Här blir inga barn gjorda...gonatt!

#5dish


Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards