Alla inlägg den 30 september 2013

Av csa - 30 september 2013 23:40

As the days goes by...
Länge sen skrivet men MYCKET hänt.

Det mest och underbaraste att minnas från helgen är definitivt att jag fått äran att få vara med när Bosses valpar föddes på Behrens Kennel. En dröm gick i uppfyllelse!!! Har alltid haft detta som en "saknad pusselbit" i min bok över hunderfarenheter.
Nu är den med mig!! <3

Rosa tik fick bli min debut!! Gissa varför jag valde den färgen ;-)
För joodå! Stolta farmorn, jag, fick välja färgerna och föra "protokoll" minsann!!
Hon kommer för alltid vara "min"...hihi...även om hon inte blir det ;-)
6 st överlevare med hiskeliga åsikter om direkt vid första luftintagen hade de allihopa. Hm...ser sammanhanget på Bosses bäbisar. Hehe...

Tyvärr så nästintill "dog" jag efter 5e valpens födelse...och att jag klarade mig från att krascha på hemvägen är inget annat än änglavakt. Har aldrig mått så dåligt någonsin!!
Hann knappt hem innan kaskadspyende började...fyyyy fan på ren svenska!! :'-(
Efter ett enda stort töcken...mellan 12 ena dagen och 5 morgonen därpå har jag inte många minnen...

Jag är evigt tacksam, Åsa och Johan, för att jag fick vara med!! Det ska ni veta!!

Idag har jag varit som ett asplöv i hela kroppen...men jobbat och mår nu rätt okej.

Husse fick därav åka på kursavslutet med Lillemann.
Kunde nästan inte bli bättre då de fick spåra. Hoffa fattade snabbt galoppen och ojojojOJ va det var häftigt enligt honom!!
Beviset på välgången!!

Men nu blev detta så sent så jag bör sovit för länge sen!! Lära sig inte överuppleva bättre av dagar är min akilleshäl!!!

Har ju en lunchdate imorgon på schemat. Åååh det kommer bli mysigt!!
Nattinatti.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards