Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av csa - 3 oktober 2014 23:06

...att äntligen vara av med huvudvärken!
Det liksom fick allt ur bättre ljusvinkel. :D

Hela dagen blev ju inte sämre av att sambon lärt sig skälla ut folk!!! De går ju alltså att lära honom saker fortfarande? Ajm inpressed!!!

Att sen 2 fria röntgenresultat inkommit idag blev ju liksom bara som balsam för själen!!
GRATTIS EXCEL O PLUPPEN!!!! med ägare såklart. Ua fram på båda killarna o A o B bak. Lite skoj är det ju att detta är två hanar...efter Bosse...å båda är E'are. Den ena från Bosses första kull o den andra från den näst-senaste.
Håller självklart fortsatt tummarna för resterande Behrensare. Å kommer de in fler Bernerbergare så gråter jag inte heller ;-)

Nu är jag långblinkande i synen.
Tror de kallas trött!!!?
Somnar nog till Bourne...
Men somnar GLAD!!!

Av csa - 3 oktober 2014 00:23

Nope. Kan inte sova.
Sååå...då provar jag att göra som barn. Leka mig till sömns.

Tog kartan från i onsdags o plottra lite på.
Va tror du alla YES står för??? ;-)

Det finns minst 4 ytterligare YES utanför bild...om de kan va till nån hjälp ;-)

Och. Tilläggsfråga: Hur trött är jag om 4 1/2 timme när klockan ringer?

John Blund???!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards