Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av csa - 9 oktober 2014 21:45

Drar liksom på nu.

Google Maps. Släng dig i väggen tillsammans med alla andra gps-funktioner och apparater!!! Ni är inte gjorda för folk utan lokalsinne. 


HUR? Jag säger HUR?? ska en människa (allra helst som jag) hitta rätt när en karta ser ut såhär??


 

Den vita pricken är där Maps:en tyckte att platsen var.

Den röda pricken är dock den verkliga platsen, vilket appen själv märkt ut!!(?) Förvirrande!!!!

Den blåa är jag...när jag väl hade snurrat helt området runt typ 3 varv - TILL FOTS! och bara av en slump råkade se siffror på en husvägg...


Ett tag trodde jag att jag skulle behöva uppsöka polisstationen, som jag faktiskt hittar till!!!! för att anmäla mig själv som försvunnen. 


Upplevelsen på platsen håller jag fortfarande på och utvärderar...



Hem kom jag iaf! Bevisligen, eftersom jag sitter vid datorn nu. 

Hungrig som en varg.

Och trött som en gris.


Vaknade något mer med-i-matchen vid 16-tiden och tog då en tur med sambon och vovvarna. De var en blöt upplevelse. Allra helst den som badade i ett dike. (Inte den du tror...den här gången heller, Gro     )


Sen hoppade jag in på passagerarsidan i bajsbilen och vi drog till Erikslund för att fylla på med div. attiraljer. 

Och jodå. Doris har nu sitt älskade täcke OCH ny bädd. Behöver jag tala om att hon just nu slaggar i den. 


Elin har just sagt åt mig att gå och sova nu. Så då får jag nog lyda. Hon är klok den donnan.   


  GRATTIS våran underbart goa, ALLTID närvarande (trots boendes i annat land), hjälpsamma, trevliga, kunniga, ärliga, omtänksamma Gro på Din Födelsedag idag!!!! Nu är det bara ett år kvar till 30!   


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards