Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av csa - 17 oktober 2014 23:21

Skiiiitdag!!!
Radera. Spola förbi. Glöm. Göm.

Hade jag varit en quitter så hade jag gett upp redan vid första bloddroppen.
Eller när bilen bestämde sig för att vara omöjlig.

Men jag är jag. Den envisast i världen, enligt chefen, som slitit sig i håret flertalet gånger pga mig.

Jag kom till jobbet till sist.
Och hem.

Och argsinthet botas bäst med städning numera. Har jag märkt.
Så nu är det gnott.

Var till stallet en sväng. Tessi fick följa med. Hon har ju aldrig haft noskontakt med sånna. "-OJ de va stoooora vovvar!!!" verkade hon tycka.
Men det gick bra å snusa dem i svansen och på benen när hon trodde att de inte märkte henne. Och det fanns ju en hel del ätbart i deras närhet. Hehe.

Hunnit med två omgångar näsblod. Illamående och en blackout som jag tror jag somnade (??!) under...

Bättre dagar har funnits.

Nu måste vi sova. Mycket på tapeten imorgon.

Diva hänger mer och mer inne nu när kylan dykt upp.
Måtte hon spela sina kort smart!!

Någon har somnat på mattes ben ikväll. <3
Å han får!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards