Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av csa - 8 oktober 2014 21:15

Det blev en rätt knasig dag idag måste jag säga.

Gick upp efter 6. 

Regnet liksom sköljde ner. Precis hur vidrigt som helst! Så jag skjutsade mina tappra prinsessor till bussen faktiskt!! De är så duktiga alla dagar i veckan så det kunde gott och väl slippa gå en morgon som denna.

Det bästa är ju att de är tacksamma för sånt!  

Dessutom tycker jag synd om Ida som har nåt av det jäkligaste lårkaka just nu. Stackarn!!! 


När jag kom hem så fixade jag en rejäl frukost och kröp upp i soffan och kollade Nyhetsmorgon på 4an. Hade lite lust att ha somnat till någonstans under det...men nejdå. De gick inte det. 

Så jag tog ut vovvarna i ösregnet. Doris dock inte. Hon vägrade på alla cylindrar. Bara blicken sa: "-Du är idiot!! Jag går inte ut i detta!!!!"

Sen snurrade hon ner sig i alla filtarna i soffan och liksom protestsomnade. 


Men efter lunchen så slutade det regna. Men blåst är ju inte heller damens grej.   Så riktigt nöjd var hon väl inte med sin matte idag nej.


 

Japp. Hon lipar åt mig!   


Fast en lite finare bild blev det också. Innan hon fick som hon ville. Gå hem alltså.   

 

Hon var nog innerst inne nöjd över att Bosse tog den mesta vinden från det hållet kanske...  

Hoppas jag hinner hämta hem det där täcket åt damen innan veckans slut. Om inte annat så får jag väl skapa mig andra ärenden åt det hållet va?? IKEA ligger ju krokarna...å...Erikslund...kläder...ja...typ...  


Sen blev det dags för matten att åka till jobbet.

Kändes liiiite knas att börja kl 14:30 idag, måste jag säga. Hehehe... Men det gick ju det med! 

Nästan heltmörkt innan jag åkte hemåt igen... Gillar inte!!!  


Hm...Slappa vid en pool/vandra några 100 meter och slöa på en strand i en vecka...?...

#klurar...


 


Nu blir det dusch och så har jag en spännande/skrämmande grej framför mig imorgon. Hoppas verkligen det blir bra!!!!! 



Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards