Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av csa - 13 oktober 2014 20:38

Det är inte det roligaste Jag vet.

Men nå skogspromenader med PANG vill inte jag vara med om.

Och på hemvägen så small det faktiskt lite längre bort. Och hundar som drev.

Måtte 1 älg vara struken på jägarnas lista nu. För då är det förhoppningsvis inte många kvar? Och jag kan få tillbaka "min skog"!!!


Stannade till vid kyrkan i hopp om nån fin bild.

De gick väl "sådär". 


 


 

Spökögon...attans!!!! Men orginalen är typ svarta...

(Ja. Å mörka bilder!! Å...bla å bla... men jag försöker se mina skönheter skina igenom petitesser  )


NU är det nära Revenge iaf. Ska fira säsongsstarten med blåbärspaj!

Man ska väl leta guldkorn i vardagen va??? Veckans 1:a kommer om en kvart!



Av csa - 13 oktober 2014 13:37

Enligt min sambo, som gillar att svinga sig med ord ingen annan har den blekaste aning om vad de betyder (!??), så har jag idag titeln The Bigger Man.

När förklaringen kom... Jo. Han har nog rätt!! 


 

Känns såååå skönt!!!!

Jag var snabbare på bollen än Zlatan. Kutade om Usane Bolt. Fick J-O Waldner att framstå som racketlös. 


Ibland så liksom...det blir så sjukt bra!!! För mig. And they knows. 


Ligger nu lite efter...har en Bosse som snarkar nå så ljudligt att golvet skallrar bredvid. Får nog byta våning om jag ska få ro. Fast...han kommer ju att följa efter. Wherever I go. He is.   


Scouter för Ida på schemat. Hundarna ska få ge mig mitt. Vore även trevligt om jag kunde få tillbaka min högerarm... MEN.

Ikväll är ingen vanlig kväll. Ikväll!!!!   REVENGE!!!!!!!

Med andra ord...jag är inte tillgängligt mellan 21 och 22, folks. 


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards