Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av csa - 16 oktober 2014 17:15

Ja...de finns folk till allt.


Det finns arter som roar mig. Bakom-skärmen-proffsen kan vara oerhört "underhållande". 

Under dagen kom det en sån i min väg. HAHAHA!!! Oj va hon snubbla på sitt eget övermod att försöka va världsbäst. Och bästa Sis kom in i matchen också.   


Samma människa som 3 ggr skickat vänförfrågningar till mig på FB men själv tagit bort dem i nästan samma andetag också.

Hm...har ni nåt problem???   Utöver de märkbara. 


 


En människa jag har runt mig, i stort sett varenda dag, på jobbet har det INTE kul nu.

Imorgon är det dags att ta farväl av en kär vän... Jag LIDER med x!!!! Direkt när man börjar prata i ämnet så knyter sig hjärtat. Minns...alla fina som inte är kvar längre...  

Drömde om 2 av dem för nån vecka sedan. Vaknade av att tårarna rann. 

Den dagen vi inte kommer ifrån...nån av oss med djur i våra liv...


Sen finns det sånt pack av folk som den som ramlade in här idag.

Pulsen var bra hög efteråt. Jag blir ju liksom lite off. 

Väääldigt konstiga frågor. Men tack och lov har man ju hundar. Och de kan skälla. Och så gjorde så pass duktigt att de nog blev en back-up åt den otrevliga mattens ord. Så i en rivstart så försvann inkräktaren.

Måtte detta blivit ett minne om att vi hör allt här. Hälsningar från Fab5. 


 


Hoppas på att få mig lite sällsis strax på promenaden. Svinkallt även idag. Och nog året ut...

Kanske får bli liten brasa sen? Lagomt skönt tills ännu en säsongsstart  - BLACKLIST!!!


Vilken vecka detta är!!! Premiärer, matcher, valpar och lösningar och strax spännande värre. Love it!!





Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards