Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av csa - 11 oktober 2014 19:00

Då tar jag kväll nu då?  

Nåt blått i glaset. Det kan bli fler. 


Hannah är såååå duktig!! Hon ber inte lika mycket om "ursäkt" när grabbarna kommer farandes runt omkring henne för att lyckas sno bollen "bara för att hon är tjej" utan hon rotar om och kämpar. Min duktiga Prinsessa!!!!

Önskar bara att hon ska få göra mål någongång!! Men hon passar ju hellre än ställer till det. Ska peppa henne mera inför nästa spel!!


 


Mmm. Lite så är det. Om sanningen ska fram.

Fast den kommer ju sällan fram. När det gäller somliga. 

Det är lite underligt att vi små ska leva efter alla "lagar och förordningar" medans andra bara glider på i gräddfilen, rakt mot ära och berömmelse.

Inga påhopp. Inga bannor. Bara man håller i rätt händer och trycker på rätt knappar så. 

Undra om de alla får alla pekfingersfrågor som t ex jag får? Skulle inte tro det va. 

Och därav gör jag som jag gör. Ännu mera nu än då. 

Inget jag inte har lust med. För jag kanske också har egna lagar jag går efter?? Så man är varmt välkommen att sluta fråga även mig. Jag har bättre saker för mig än svara nämligen.


 


Trevligt besök av både lekkompisar till doggarna och massa  . De är så sjukt söta ihop så man dör lite. Har vi tur blir det en flirt imorgon med. 


Skött hemmet. Som vanligt. Gått promenad med hundarna. Som vanligt. Styrt upp. Som vanligt. 

Slagit mig jävligt illa. Eller ska man kunna andras in utan att det känns som revbenen knastrar på höger sida och ska man kunna lyfta höger arm högre än armbågshöjd??? Antagligen. För jag är ju inte "ett med gräddfilen" ens som människa.


Vargen är åter förresten.

Kul. Då är man alert när man ska ut på sina turer. 


 


Ska försöka ta en dusch tills middagen är klar. Tur man har så kort hår så det är lättvättat.   

Sen blir det väl tjejkväll tills vi inte orkar mera. 


Imorgon vet vi inget om. 


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards