Alla inlägg under september 2015

Av csa - 7 september 2015 22:52

Sittsår och hjärnceller i rök.
50/50? Jo...jag ser fram emot den ekvationen ;-) Bara log. Andras problem har liksom börjat roa...
Ledighet sökt.

Nya riktlinjer för ordningens skull. Fler intrång tolererar jag inte. Nu borde väl nästa idiot fatta!(?) Duktiga hundar! Ni gör vad ni får. <3

Nya maten verkar mer än godkänd. Ska bli kul att se om det blir den skillnaden jag fått för mig. Hoppas såklart!

Nytt projekt. Måstet nått. Och jag vet ju hur fint det kommer bli. Sen. Nu är det mest blundaläge...

Ny rätt. Helt godkänd.

Nya krafter!!!

Fortfarande nyfiken på polispådraget imorse. Livet på landet...i blåljusens sken!?
Måtte nån fått sig en lärdom. Och gärna ett mindre problem ur världen. Hur???? hamnar man i bäcken...20-25 meter ur spår...kan man bara sia i. Idiot.

Dags att sova. Min Pärla är guld!!! En av de bästa inköp jag gjort. Absolut.

5%

Av csa - 6 september 2015 15:42

Sov"morgon" till halv 12. Dödstrött och frusen. 


Minns. Vill tillbaka. Men minns!!!


   

 

Ser så bra ut. Syns inget? Jodå. Men det krävs ju en del... 


Borde vara en mil bort just nu. Behövde inte. Men...va har det med saken att göra? Och 'vaddå' behöver inte? Vill, borde, kunde, ska, måste då? Sägs att det är viktigast. Sägs. 


Utan att ha frågat kan man man bara ljuga ihop en svar. Tack för den!  


Av csa - 5 september 2015 22:15

Då var den här.

Tiden när man behöver livsuppehållande medel för det mesta och minsta. #arselvärmaren 


   


Karlsbergshallen x2. Synd domarna förstörde det mesta. Man friar före fäller. Finns inget som kan reta upp mig så förbannat som en domare som reagerar 25 meter för sent...4 minuter efter...mest åt ett håll. Och varför inte låter andra föra domarsluten - åt en!!!?? De är lättare att fälla svart än vitt va? Synd och otur. Men tack för att jag fick underhållningen serverad. Fick mycket.


2 badade hundar. Skulle klippas... Inget jobb som blev av. 

Barn hemifrån. Någonstans. Hem sent. Vet inte om jag tycker de är en stabil miljö...kan gissa...hoppas det var någesånär behärskat...skulle inte vilja byta...men vad vet jag?! Jag har ju bara en insida som funkar. 


Tidig gonatt.

Batterinivå 30%.


Av csa - 4 september 2015 22:15



Då var då. Nu fredag.

Blicka dit du ska. Vägen går framåt.


               


  1!!!


Sov i 2 timmar efter jobbets få timmar.

Andas/stänga av/gå. Över en timme i skogen.

Ullvihallen fick avsluta denna överlånga dag.

Men BRA.

Gymmet has left the building. En sten mindre!!! 

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards