Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Kasta gris =)

Av csa - 3 oktober 2010 23:34

De har vi gjort idag.

Å cyklat. Såklart!! Ida har ju gjort som lillesyrran gjorde innan sommaren...


...kastat stödhjulen!!!  

NU får grannarna ta och se upp mer än vanligt tror jag. För när de här två kommer rejsandes...ja då går de undan!     


Tog igår (men andra kameran förvisso) en ganska skoj bild.  

Svamp-plockningar!!! Har ju stigit typ allt å alla åt huvudet... Idas min visar ganska bra detta tokryck tycker jag!  

  

  


Tillbaka till dagens fotande då.

Å kasta gris.

Somliga springer varje gång...och fastnar ju då lite oftare i kameran... Allra helst idag då jag bestämde mig för att damma av den "fd" kameran i det här huset. Liksom ge den a second chans...

  
-Jaaa ta´t!!!!

  
Kurvtagning på den!

(För husse kastade inte såååå rakt...  )


Dante har grisen, och Bosse hoppas på att han ska tappa den...  

  


Pig in the air!!



-Den här gången blev den iaf MIN!  
(Ser ut som Bosse skyndar sig allt han har...haha...)


-Baaara MIN!!!   



Falcon valde att springa på "kort-bollarna" han. (Klok!!)

Apportera på kommando kan man såklart ff! Även om det "bara" va en gris som va målet...             


Sen va det slut på buset för idag och dags att åka till affären för oss.

Men...?!...


-Hallå?!? Redan hemgång???    


Ett färg-kvalitéts-test hann ja med. Nöjd me den.


  

Kolla vilken cool färg våran...hm...?!..."klätterväxt" har fått.

(Ja å namn...på "ting"...?!  )


Näe...natta här...trött imorgonbitti kan jag tro...

  
*Jäsp*   

 
 
Ingen bild

Ingrid

4 oktober 2010 09:03

Helt underbara bilder på en underbar familj.
Och se, till och med ni hittar svamp.
Den där klängväxten vet inte jag heler vad det är men den är urtjusig.

Kram / Ingrid

 
Lotta & Gossarna

Lotta & Gossarna

4 oktober 2010 10:13

Härliga bilder!
Jag är inte säker, men jag tror växten heter vildvin. Grannen har en sådan som växer i en rasande fart. Den är nu på väg in i våran bod. Jag får knuffa ut den därifrån ibland. ; )
Ha det gott!

http://bernergossar.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards