Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av csa - 14 oktober 2010 21:11


"Bara" 6 timmar kvar...eller ja...arbetstimmar alltså!


För nå mera övertid blir det inte å tala om ens. Jag har jobbat ett 12-timmars, ett 11-timmars och så 2st 8½-timmars den här veckan. Så jag har gjort mig förtjänt av att gå hem "tidigt" imorgon! Tycker jag!!


Det bästa med helgen är ju att man kan bara släppa saker... Vardagssysslor. Som alla jävla vård-ringningar man är tvingad att göra i det som kallas mitt liv.


Den här är bra!

Har en sak jag vill ta upp med läkarvården ang. ena dottern. Då ringer man ju familjeläkarenheten. Eller?... Näää det skulle jag ju inte göra. Jag skulle ringa BVC (tyckte de).

Så jaja...jag ringer BVC! Skulle jag gjort det? Näää...jag ska ringa skolsyster (tyckte de). För då skulle mitt ärende bli dokumenterat (???????) Förlåt om jag inte förstår...men...  ??????????????? 


Ja...så i morgon blir det att ringa dit ist då. Alternativet blir nog åka dit live. Men även om det imorgon och då blir någon hjälp/dokumentation/prestation/svar...

Va är det frågan om????? Ingen som vill göra sitt jobb eller???


Och den där husläkaren Jag har då. Va är det för mögel till kärring??  

Hon måste ju nu fått brevet från lasarettet med svaret...så hon skulle ringa upp mig och gå igenom vad som hittades, vad som ska göras framöver.

Har hon ringt? Nääää...

Det är ju faktiskt "bara" två veckor sen det brevet gått från Västerås till hit. Lång väg!! Iaf om man skickar brevet med en snigel... För vad annars kan ha hänt? Hon kan ju inte bara skita i att höra av sig...eller?? Nääää...  


Det här är ju en fars! Det är ju sjukt! Är det konstigt att folk hinner dö innan de får hjälp? Nu menar jag inte att vi håller på och dör...bevisligen...för då skulle jag inte skriva här! Men...bara grejjen!


Ibland... någonstans i mig...växer det något som skulle vilja göra en BIG DEAL av saker. Bara för att få folk att SKÄMMAS!!! För det är vad de borde göra! Dygnet runt!!!  


Som sagt...skönt att det är helg snart!   


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards